نویسنده: حسن اکرامی
// سه شنبه, ۶ دی ۱۴۰۱ ساعت ۱۹:۰۲

جزئیاتی از نقشه‌های جهان باز Call of Duty: Black Ops 3 فاش شد

به نظر می‌رسد جزئیات جدیدی از نقشه‌های جهان-باز Call of Duty: Black Ops 3 فاش شده است.

طبق جدیدترین اطلاعات فاش شده به نظر می‌رسد قبل از انتشار بازی Call of Duty: Black Ops 3، استودیو تری‌آرک در حال توسعه‌ی یک کمپین در نقشه‌های جهان-باز بوده است. بااین‌حال احتمالا پس از یک سال کار روی ساخت این کمپین، تری‌آرک تصمیم به کنار گذاشتن این برنامه گذاشته است. اولین‌بار جیسون شرایر در سال ۲۰۱۹ اعلام کرد استودیو تری‌آرک قصد داشته است کمپین Black Ops 3 را به‌صورت جهان-باز توسعه دهد.

در آن زمان جزئیات کمی از این برنامه منتشر شد و حال به‌لطف فاش شدن اطلاعات جدید می‌توانیم تصور بسیار بهتری از مقیاس آن برنامه داشته باشیم. به‌گفته‌ی یکی از کاربران رددیت، تعداد زیادی از تصاویر طراحی نقشه‌های جهان-باز Black Ops 3 فاش شده‌اند که در آن چند محیط گسترده را می‌توان دید. احتمالا محیط‌های جهان-باز بازی شامل حالت‌های کوچک مختلفی به مانند مأموریت‌های ترور، دفاع و خرابکاری می‌شد. همچنین یک چرخه‌ی روز و شب درکنار الگوهای آب و هوایی گوناگون برای این محیط‌ها وجود داشته است.

علاوه‌‌براین بازیکنان می‌توانستند المان‌های اقتصادی و ساختمانی زیادی را در این محیط‌ها ببیند. متأسفانه برنامه‌ی تولید این کمپین در اواسط تولید توسط تری‌آرک کنار گذاشته شد و محیط‌های در نظر گرفته شده برای کمپین نهایی بازی در سال ۲۰۱۵ خطی بود. به‌نظر می‌رسد این تغییر برای توسعه‌دهندگان بسیار دشوار بوده است؛ زیرا مجبور شدند برای عرضه‌ی بازی در زمان مقرر شده، سختی و کرانچ شدیدی را تحمل کنند.

سربازی با تجهیزات نظامی پیشرفته در Call of Duty: Black Ops 3

بازی Call of Duty: Black Ops 3 در سال ۲۰۱۵ منتشر شد و بازخوردهای خوبی از منتقدان دریافت کرد. بااین‌حال، برخی از منتقدان در مورد عدم نوآوری بازی انتقاداتی داشتند. احتمالا اگر کمپین جهان-باز تحقق پیدا می‌کرد، می‌توانست نقدهای مربوط‌به عدم نوآوری و پیشرفت در سری کالاف دیوتی را برای بازی Black Ops 3 به حداقل برساند. بااین‌حال همان‌طور که می‌توان از نسخه‌های کالاف دیوتی انتظار داشت، این بازی هم به موفقیت مالی قابل توجهی دست یافت.

چرخه انتشار بازی‌های Call of Duty شرکت اکتیویژن در سال‌های پس از انتشار Black Ops 3 مورد بررسی و انتقاد بیشتر طرفداران قرار گرفته است. بسیاری از طرفداران و حتی کارمندان اکتیویژن امیدوار هستند که خرید احتمالی این شرکت توسط مایکروسافت بتواند این روند را تغییر دهد. در پایان می‌توانید تصاویر فاش شده از محیط‌های کمپین جهان-باز بازی Black Ops 3 را مشاهده کنید.

نظر شما درباره‌ی لغو توسعه‌ی کمپین جهان باز Call of Duty: Black Ops III چیست؟ آن‌ را با ما در میان بگذارید.


منبع Comicbook
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده