نویسنده: علی نوروزی
// سه شنبه, ۶ دی ۱۴۰۱ ساعت ۱۷:۴۱

انتشار بازی پلتفرمر Elypse در سال ۲۰۲۳

بازی ساید-اسکرولینگ اکشن پلتفرمر Elypse در سال ۲۰۲۳ برای پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، نینتندو سوییچ و کامپیوتر منتشر می‌شود.

در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که شرکت PID Games و استودیو Hot Chili Games از انتشار بازی Elypse در سال ۲۰۲۳ برای پلتفرم‌های پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، نینتندو سوییچ و کامپیوتر (در بستر فروشگاه اپیک گیمز و استیم) خبر دادند. تریلر گیم‌پلی جدیدی نیز از این بازی ساید-اسکرولینگ اکشن پلتفرمر به اشتراک گذاشته شده است که بخش‌های مختلف آن را به نمایش در می‌آورد و شما می‌توانید آن را در ادامه مطلب مشاهده کنید.

دانلود از آپارات

در بخش توضیحات بازی Elypse در استیم می‌خوانیم: «هر ۱۰ سال یک‌بار برای حفاظت از مردم از مکانی ترسناک با نام Abyss یا پرتگاه باید یک قربانی پیشکش کرد. این‌بار تو برای این منظور انتخاب و به اعماق تاریکی افکنده شدی. هیچ‌کس تابه‌حال از این مکان برنگشته است، اما شاید بتوانی به غیرممکن‌ها دست پیدا کنی. شما مورد استقبال Nyx قرار می‌گیرید که به‌تنهایی در غار زندگی می‌کند و برای ۱۰ سال جان سالم به در می‌برید. شما با یاری نیکس تلاش می‌کنید تا به دروازه‌ای برسید که نهایتا امکان خروج از اعماق پرتگاه در این بازی مترویدوینیا را برای شما فراهم می‌کند».

بازی Elypse اثری تاریک در سبک اکشن پلتفرمر دوبعدی است که در اعماق دنیایی اهریمنی جریان دارد. این بازی دارای محیط‌های مملو از تله‌ها و تهدیدها است که برای کاوش و گریختن از آن به مهارت و پشتکار نیاز خواهید داشت. بازیکن‌ها می‌توانند مهارت‌ها و توانایی‌های جدیدی برای ارتقا کاراکتر خود کسب کنند تا از چالش‌های طاقت‌فرسای Abyss سربلند بیرون بیایند. گیمرها باید با کاوش در محیط‌های خیره‌کننده راهی برای فرار از پرتگاه بیابند.


منبع Gematsu
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده