نویسنده: حسن اکرامی
// پنجشنبه, ۱ دی ۱۴۰۱ ساعت ۱۴:۴۸

عرضه محتوای رایگان کریسمس برای بازی Sonic Frontiers

شرکت سگا به مناسبت تعطیلات کریسمس، یک لباس رایگان را در اختیار بازیکنان Sonic Frontiers قرار داده است.

تاکنون چند توسعه‌دهنده مختلف در بازی‌های خود فرا رسیدن کریسمس و تعطیلات آن را جشن گرفته‌اند که جدیدترین آن‌ها Sonic Frontiers شرکت سگا است. باتوجه‌به توییت رسمی صفحه‌ی Sonic the Hedgehog، بازیکنان می‌توانند از امروز یک لباس تشویقی رایگان را در بازی Sonic Frontiers دریافت کنند.

به مانند بسته الحاقی کراس‌اور با سری Monster Hunter که دو مجموعه زره Rathalos را برای سونیک به بازی اضافه می‌کند، این لباس جدید نیز هیچ مزیتی در گیم‌پلی ایجاد نخواهد کرد. درواقع لباس Holiday Cheer صرفا تزئینی است و به ظاهر سونیک کمی حس‌وحال تعطیلات را خواهد بخشید. اکنون تنها کاری که سگا باید انجام دهد این است که محتوای Christmas NiGHTS را به‌عنوان محتوای بازشدنی با تمام ویژگی‌های اصیل Sega Saturn به بخش Dreams اضافه کند.

لباس کریسمس سونیک در بازی Sonic Frontiers

بازی Sonic Frontiers هم‌اکنون روی پلتفرم پی سی و کنسول‌های نینتندو سوییچ، پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس در دسترس قرار دارد. طبق آمار رسمی، این بازی تاکنون فروشی بیش از ۲.۵ میلیون واحدی داشته است و سازندگان محتوای بیشتر پس از عرضه به مانند فوتو مود، چالش‌ها و حالت‌های جدید و شخصیت‌های قابل کنترل اضافی را برای آن در نظر گرفته‌اند.

نظر شما درباره‌ی اخبار بازی چیست؟ آن را با تیم زومجی و سایر کاربرها در میان بگذارید.


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده