نویسنده: علی نوروزی
// پنجشنبه, ۱ دی ۱۴۰۱ ساعت ۰۹:۰۱

انتشار بازی Sifu برای ایکس باکس و استیم در مارس ۲۰۲۳

بازی کونگ فو براولر Sifu استودیو اسلوکلپ نهایتا در سال آینده در دسترس کاربران ایکس باکس و استیم قرار می‌گیرد.

بازی Sifu یک بازی AAA پرهیاهو نیست، اما همچنان یکی از بهترین آثار سال ۲۰۲۲ به‌شمار می‌آید. خوشبختانه به‌زودی افراد بیشتری می‌توانند در دنیای بازی غرق شوند. بازی سیفو در اوایل سال جاری برای پلی استیشن و کامپیوتر عرضه شد و ماه گذشته در دسترس کاربران نینتندو سوییچ قرار گرفت. اکنون در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که استودیو Sloclap از راه‌یابی این بازی کونگ فو براولر در سال ۲۰۲۳ به ایکس باکس و استیم خبر داده است.

دانلود ویدیو از آپارات

استودیو اسلوکلپ اخیرا با پخش یک تریلر تازه اعلام کرد که بازی Sifu در مارس ۲۰۲۳ (اسفند ۱۴۰۱ یا فروردین ۱۴۰۲) برای ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس، ایکس باکس وان و استیم عرضه خواهد شد. البته تاریخ انتشار دقیق این نسخه‌ها مشخص نیست و طرفدارها باید زمان بیشتری را برای اطلاع از آن منتظر بمانند.

یک به‌روزرسانی رایگان همزمان با انتشار این نسخه‌ها در دسترس بازیکن‌ها قرار می‌گیرد که حالت Arenas را به بازی Sifu اضافه می‌کند. استودیو اسلوکلپ حالت تازه را این‌گونه توصیف می‌کند: «تکمیل موفقیت‌آمیز آرناها به‌تدریج دسته‌ی بزرگی از تعدیل‌کننده‌ها را در اختیار می‌گذارد که میزان ساعات تجربه‌ی بازی را دوبرابر می‌کند و حرکات کونگ فو دیگری را به‌همراه می‌آورد. تکمیل چالش‌های این حالت کد تقلب و لباس‌های جدیدی را نیز باز می‌کند».

بازی Sifu از زمان عرضه در ماه فوریه میزبان سه به‌روزرسانی رایگان بزرگ بوده است که ویژگی‌های زیادی ازجمله تعدیل‌کننده‌های گیم‌پلی و سیستم امتیازدهی، گزینه‌های درجه‌ی سختی، حالت آموزشی پیشرفته و قابلیت ویرایشگر بازپخش یا Replay Editor را اضافه کرده است. بازی سیفو درحال‌حاضر در پلتفرم‌های پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، نینتندو سوییچ و کامپیوتر (در بستر فروشگاه اپیک گیمز) قابل تجربه است.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده