نویسنده: علی نوروزی
// چهار شنبه, ۳۰ آذر ۱۴۰۱ ساعت ۱۰:۳۸

راه یافتن آیتم‌های تزئینی مانستر هانتر ورلد به بازی Assassin’s Creed Valhalla

بازی Assassin’s Creed Valhalla در کراس‌اور تازه میزبان آیتم‌های تزئینی جدیدی با حال‌وهوای Monster Hunter World می‌شود.

با اینکه آخرین محتوای اضافی بازی Assassin’s Creed Valhalla در ماه دسامبر منتشر شد، اما یوبیسافت هنوز آپدیت‌های کوچکی را برای آن تدارک دیده است. این بازی اکشن نقش‌آفرینی جهان-باز در اوایل ماه جاری یک کراس‌اور با بازی Destiny 2 داشت که آیتم‌های جدیدی را برای آن به ارمغان آورد. اکنون در تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که این بازی در کراس‌اور تازه میزبان آیتم‌های تزئینی جدیدی با حال‌وهوای Monster Hunter World می‌شود.

طبیعتا این آیتم‌های تزئینی هم برای طرفدارهای مجموعه بازی‌های Monster Hunter کاملاً آشنا خواهد بود و هم شامل تعدادی آیتم تازه می‌شود. بازیکن‌ها در این کراس‌اور می‌توانند یک مجموعه زره، یک پوسته‌ی مرکب با ظاهر Odogaron، یک پوسته‌ی دیده‌بان Legiana برای تغییر ظاهر عقاب، یک تبر کوچک و یک نیزه برای استفاده در نبرد را دریافت کنند. شرکت Ubisoft تریلری نیز برای نمایش ظاهر این آیتم‌های تزئینی به اشتراک گذاشته است.

دانلود ویدیو از آپارات

بازی Assassin’s Creed Valhalla درحال‌حاضر در ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس، پلی استیشن 5، ایکس باکس وان، پلی استیشن 4 و کامپیوتر قابل تجربه است. این بازی اخیرا در دسترس کاربرهای استیم نیز قرار گرفت.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده