نویسنده: عارف حسین پور
// یکشنبه, ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۸:۵۶

بازی Yooka-Laylee در جذب بودجه رکورد Elite: Dangerous در انگلستان را شکست

Yooka-Laylee، جانشین معنوی بازی محبوب کنسول نینتندو 64 یعنی Banjo-Kazooie، اکنون به عنوان موفق‌ترین پروژه‌ی بازیسازی کیک‌استارتر در انگلستان شناخته می‌شود. برای اطلاع از جزییات این خبر با زومجی همراه باشید.

این رکورد قبلا در اختیار بازی Elite: Dangerous از استودیوی فرانتیر دولوپمنتس بود که با ۱٫۵۷۸٫۳۱۶ یورو به کمپین کیک‌استاتر خود پایان داد. Yooka-Laylee تا کنون بیش از ۱٫۶۰۰٫۰۰۰ یورو (تقریبا ۲.۵ میلیون دلار) بودجه جمع‌آوری کرده است و این در حالی است که پروژه‌ی کیک‌استارتر بازی ۳۰ روز دیگر به اتمام می‌رسد.

استودیوی پلیتونیک، سازنده‌ی Yooka-Laylee، اعلام کرد که تمام نسخه‌های ویژه‌ و محدود ۶۴ بیتی این بازی که به شکل کارتریج‌های نینتندو 64 به بازیکن‌ها ارائه می‌شوند، به فروش رسیده‌اند.

Yooka-Laylee یک سکوبازی سه‌بعدی است که شباهت‌های زیادی به Banjo-Kazooie دارد، اما بجای خرس و پرنده، یک مارمولک و یک خفاش شخصیت‌های اصلی آن هستند. این بازی که توسط تعدادی از بازیسازان اصلی استودیوی ریر (سازنده‌ی Banjo-Kazooie) ساخته می‌شود قرار است در سال ۲۰۱۶ برای رایانه‌های شخصی ویندوزی، مک، لینوکس، پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و Wii U منتشر شود.

شما می‌توانید با اهدای ۱۵ دلار به کمپین کیک‌استارتر بازی، یک نسخه از آن را برای رایانه‌ی شخصی خود دریافت کنید (البته در زمان انتشار)، در حالی که برای دریافت نسخه‌ی کنسولی باید ۲۲ دلار بپردازید.

منبع: GameSpot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده