نویسنده: مهدی اسدی
// دوشنبه, ۲۸ آذر ۱۴۰۱ ساعت ۱۸:۳۱

بازی جنگ ستارگان یوبیسافت در مرحله پلی تست

استودیوی مسیو اینترتینمنت یوبیسافت با انتشار اطلاعیه‌ای از پلی تسترها خواسته تا برای آزمایش اولیه بازی جدید آن‌ها از مجموعه جنگ ستارگان در محل این شرکت حضور پیدا کنند.

یوبیسافت در سال ۲۰۲۱ اعلام کرد که استودیوی سوئدی Massive Entertainment با استفاده از موتور گرافیکی جهان باز Snowdrop درحال کار روی بازی جنگ ستارگان جدید است. اما بعد از آن کوچک‌ترین جزئیاتی از این پروژه منتشر نشده است. ایو گیلموت، مدیرعامل یوبیسافت در فاصله کوتاهی از معرفی این بازی اعلام کرد که این پروژه هنوز در مراحل اولیه روند ساخت قرار دارد. حالا حدود دو سال از این تاریخ می‌گذرد و در جدیدترین اخبار مشخص شده که بازی استار وارز استودیوی مسیو به مرحله پلی تست رسیده است.

حساب توییتر استودیوی Massive امروز پست جدیدی را در این رابطه منتشر کرده که ازطریق آن اعلام می‌کند تیم سازندگان بازی به‌دنبال تسترهایی برای پروژه جنگ ستارگان خود هستند. این فرایند به‌صورت حضور انجام می‌شود و بازیکنان باید نزدیک شهر مالمو سوئد که محل استودیوی مسیو در آن قرار گرفته، ساکن باشند. علاقه‌مندان باید ازطریق وبسایت رسمی این شرکت نسبت به ثبت نام در این طرح آزمایشی اقدام کنند.

بازی Star Wars استودیوی Massive Entertainment

این بازی که به شکل داستان محور و جهان‌باز ساخته می‌شود، محصولی از استودیو Massive Entertainment خواهد بود که در این سال‌ها بازی‌های The Division را از آن شاهد بوده‌ایم و بازی Avatar: Frontiers of Pandora را هم در دست تولید دارد. جولین گرایتی، کارگردانی بازی جنگ ستارگان یوبیسافت را برعهده دارد؛ کسی که پیش از این روی تولید بازی‌های دیویژن 2 و The Crew نظارت داشته است. همچنان موتور گرافیکی بازی نیز Snowdrop است که در دیویژن شاهد استفاده از آن بودیم.

البته که این هنوز یک تست داخلی محسوب می‌شود و به این معنی نیست که بازی وارد فاز آلفا یا بتا شده است. بنابراین نمی‌توان انتظار عرضه غریب الوقوع آن را داشت. اما به هر حال اعلام این خبر به‌معنی آماده بودن چیزی برای بازی است که قدم بزرگی در روند توسعه بازی محسوب می‌شود. ضمناً باتوجه‌به اینکه بازی در سال ۲۰۲۱ در فرایند ابتدایی توسعه قرار داشته، می‌توان گفت که پیشرفت خوبی در این مدت داشته است.

هنوز پلتفرم یا بازه عرضه مشخصی برای پروژه Star Wars استودیوی مسیو تعیین نشده است.


منبع wccftech
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده