نویسنده: علی نوروزی
// یکشنبه, ۲۷ آذر ۱۴۰۱ ساعت ۱۳:۳۶

توسعه بازی واقعیت مجازی Assassin’s Creed هنوز ادامه دارد

آگهی‌های شغلی اخیر شرکت یوبیسافت تأیید می‌کنند که بازی Assassin’s Creed VR هنوز در حال توسعه است.

با اینکه ۲ سال از معرفی بازی واقعیت مجازی Assassin’s Creed می‌گذرد، اما جزئیات زیادی از این پروژه در دسترس نیست. درحال‌حاضر شرکت یوبیسافت روی پنج نسخه از مجموعه اساسینز کرید با نام‌های Mirage ،Hexe ،Red ،Jade و Invictus کار می‌کند، اما بازی واقعیت مجازی اساسینز کرید کاملا در سکوت خبری فرو رفته است.

شرکت یوبیسافت اخیرا آگهی‌های شغلی جدیدی را در سایت Hitmarker، پلتفرم مختص مشاغل بازی‌های ویدیویی منتشر کرد که نشان می‌دهد بازی Assassin’s Creed VR هنوز در حال توسعه است. مدتی قبل رسانه‌ی Insider Gaming گزارش داد که این بازی با نام Project Nexus شناخته می‌شود و حداقل دارای ۱۶ مرحله‌ی تک‌نفره خواهد بود. گویا این بازی امکان کنترل کاراکترهای اتزیو، کاساندرا، کانر و هیثم را برای بازیکن‌ها فراهم خواهد کرد.

رسانه‌ی اینسایدر گیمینگ در اوایل سال جاری یک ویدیو از بازی واقعیت مجازی Assassin’s Creed را به‌طور ناشناس پخش کرد که نشان از روبه پایان بودن مراحل توسعه‌ی بازی داشت. حتی تام هندرسون در آن زمان با انتشار یک توئیت اعلام کرد که عدم معرفی Project Nexus با وجود حصول چنین پیشرفتی در توسعه تعجب‌آور است.

یوبیسافت دو آگهی شغلی برای جذب یک طراح مراحل و یک طراح فنی ارشد منتشر کرده است که از ادامه پروسه‌ی تولید بازی Assassin’s Creed برای هدست واقعیت مجازی حکایت دارد. ظاهرا این بازی شامل تمام ویژگی‌های پرطرفدار مجموعه اساسینز کرید نظیر جیب‌بری، مکانیسم قفل‌گشایی، صخره‌نوردی، ترور، مبارزات و حرکت نمادین Leap of Faith خواهد بود.


منبع Insider-Gaming
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده