نویسنده: حسن اکرامی
// شنبه, ۲۶ آذر ۱۴۰۱ ساعت ۱۲:۵۳

رکورد ۱۰۳ میلیون استریم زنده برای مراسم گیم اواردز ۲۰۲۲

رویداد The Game Awards با مراسم امسال توانسته است از نظر تعداد بینندگان به رکورد جدیدی دست یابد.

طبق جدیدترین آمار منتشرشده، رویداد گیم اواردز امسال با ۱۰۳ میلیون پخش زنده رکورد جدیدی از نظر بینندگان را به ثبت رساند. طبق اعلام جف کیلی، مجری و تهیه‌کننده‌ی این مراسم در توییتر، این مراسم پربیننده‌ترین نمایش The Game Awards در تاریخ این رویداد است. برای یک مقایسه می‌توان گفت که مراسم گیم اواردز سال قبل حدود ۸۵ میلیون استریم زنده را به ثبت رسانده بود.

از دیگر آمارهای جالب در مورد این مراسم می‌توان گفت که ۱۱.۵ میلیون بازدید از پخش زنده‌ی آن در توییتر انجام شده است و حجم گفتگوها پیرامون آن در مقایسه با سال گذشته افزایش ۲۸ درصدی را نشان می‌دهد. تعداد افراد متفاوتی که در شبکه‌های اجتماعی راجع به این مراسم نوشتند، امسال با رشد ۳۳ درصدی روبه‌رو شد و استفاده از هشتگ TheGameAwards نیز افزایش ۳۱ درصدی را به ثبت رسانده است. همچنین مراسم گیم اواردز ۲۰۲۲ برای مدتی تبدیل به ترند شماره یک جهان شد و در نگاه کلی میان پنج ترند برتر جهانی قرار گرفت.

در ادامه به نظر می‌رسد به‌لطف عرضه‌ی جهانی استیم دک، آمار مربوط‌به پلتفرم استیم نیز برای گیم اواردز امسال خوب بوده‌ است. امسال بیش از ۹.۵ میلیون کاربر منحصر‌به‌فرد رویداد گیم اواردز را ازطریق پلتفرم استیم تماشا کردند که حداکثر مخاطب همزمان آن به ۸۵۹ هزار نفر رسید. درحالی‌که هنوز تاریخ برگزاری رویداد گیم اواردز سال آینده تایید نشده است، اما جف کیلی اعلام کرد رویداد Summer Game Fest بعدی در ۱۸ خرداد ۱۴۰۲ (۸ ژوئن ۲۰۲۳) از راه می‌رسد.

شما می‌توانید نظرات خود درباره‌ی جدیدترین اخبار دنیای بازی را با تیم زومجی و سایر کاربرها در میان بگذارید.


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده