نویسنده: علی نوروزی
// پنجشنبه, ۲۴ آذر ۱۴۰۱ ساعت ۱۱:۴۹

پشتیبانی نسخه PS4 ریمسترهای Persona 3 Portable و Persona 4 Golden از Quick Save

ریمستر بازی‌های Persona 3 Portable و Persona 4 Golden امکان انتخاب درجه‌ی سختی را از همان ابتدای کار برای بازیکن‌ها فراهم می‌آورد.

در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که شرکت اطلس جزئیات جدیدی از نسخه‌ی ریمستر بازی‌های Persona 3 Portable و Persona 4 Golden را با طرفدارها به اشتراک گذاشته است. این نسخه‌ها دارای جلوه‌های بصری بهبودیافته با رزولوشن بالاتر خواهند بود که تجربه‌ی روان‌تری را برای بازیکن‌ها به ارمغان می‌آورند. گیمرها دیگر برای انتخاب درجه‌ی سختی نباید تا دور دوم بازی منتظر بمانند و این امکان از همان ابتدای کار وجود خواهد داشت.

شرکت Atlus درجه‌های سختی Very Easy و Easy را به افرادی توصیه می‌کند که تنها می‌خواهند از داستان لذت ببرند. نسخه‌ی پلی استیشن 4 بازی‌های Persona 3 Portable و Persona 4 Golden از ویژگی Quick Save پشتیبانی می‌کند که امکان ذخیره‌ی پیشرفت‌ها در هر زمانی را برای بازیکن‌ها فراهم می‌آورد. یک قابلیت تازه به بازی Persona 4 Golden اضافه شده است که امکان تماشای صحنه‌های قبلی آلبوم در اتاق خود را برای‌تان فراهم می‌آورد.

با این قابلیت می‌توان پاسخ‌های متفاوتی را نسبت‌به پاسخ‌های انتخابی قبلی هنگام تجربه‌ی صحنه‌ها برای بار اول انتخاب کرد. بازی Persona 5 Royal Remastered شامل بیش از ۴۰ بسته‌ی الحاقی پیش‌تر انتشاریافته می‌شود که بیشتر آن‌ها محتوی پوشش‌هایی برای کاراکترها از دیگر بازی‌های مجموعه پرسونا است.

ریمستر بازی‌های Persona 3 Portable و Persona 4 Golden در تاریخ ۱۹ ژانویه‌ی ۲۰۲۳ (۲۹ دی ۱۴۰۱) در دسترس کاربران پلتفرم‌های ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس، کامپیوتر، پلی استیشن 4، پلی استیشن 5 و نینتندو سوییچ قرار خواهد گرفت. این دو بازی در همان روز عرضه به ایکس باکس گیم پس راه می‌یابد و کاربران این سرویس اشتراکی را قادر می‌سازد تا بدون نیاز به پرداخت هزینه‌ی اضافی به تجربه‌ی آن‌ها بپردازند.


منبع PSU
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده