نویسنده: حسن اکرامی
// چهار شنبه, ۲۳ آذر ۱۴۰۱ ساعت ۱۵:۳۳

تمایل پلاتینیوم گیمز به ساخت بازی‌های بیشتر از سری Bayonetta

هیدکی کامیا، نایب رئیس شرکت پلاتینیوم گیمز اعلام کرد به ساخت نسخه‌های بیشتری از سری Bayonetta علاقه دارد.

از گذشته تاکنون سری Bayonetta مشکلات بسیار زیادی را تجربه کرده است و شاید اگر نینتندو برای رفع این مشکلات مداخله نمی‌کرد، این احتمال وجود داشت که هرگز بیش از یک نسخه از این سری به بازار عرضه نشود. بااین‌حال این مجموعه اکشن همچنان با قدرت به مسیر خود ادامه می‌دهد و اخیرا شاهد انتشار بازی Bayonetta 3 برای نینتندو سوییچ بودیم. از همین رو احتمال دارد شرکت پلاتینیوم گیمز برنامه‌هایی برای حفظ این مجموعه برای مدت طولانی در آینده داشته باشد.

در همین راستا اخیرا هیدکی کامیا، نایب رئیس پلاتینیویم گیمز و خالق مجموعه Bayonetta، در مصاحبه‌ای با IGN گفت که قصد دارد تا زمانی‌که می‌تواند به ساخت بازی‌های Bayonetta ادامه دهد و پیشنهاد توسعه‌ی دنباله‌های بیشتری از این سری را به شرکت نینتندو ارائه دهد.

کامیا در این‌باره گفت: «من شخصا هرگز نمی‌توانم به پایان رسیدن سری Bayonetta را تصور کنم. من می‌خواهم بازی‌های Bayonetta 4 و Bayonetta 5 را بسازم و قصد دارم [پیشنهاد ساخت] آن‌ها را به شرکت ارائه دهم. ما اغلب در تیم داخلی در مورد اینکه چگونه می‌توانیم ۹ نسخه از این سری را بسازیم، صحبت می‌کنیم. من می‌خواهم وقتی به افراد عاشق سری Bayonetta می‌گویم «من کاری انجام نمی‌دهم که خیانت به بازیکنان به حساب آید»، حرف من را باور کنند».

بایونتا در میان پرده بازی Bayonetta 3

جالب اینجا است که کامیا در ادامه توضیح داد می‌تواند احتمال ساخت نسخه‌های فرعی زیادی از سری Bayonetta را برای آینده تصور کند. اخیرا پلاتینیوم گیمز و شرکت نینتندو یکی از این اسپین-آف‌های اکشن ماجراجویی به نام Bayonetta Origins: Cereza and the Lost Demon را معرفی کردند که قرار است در ماه مارس ۲۰۲۳ روی نینتندو سوییچ منتشر شود.

کامیا در این‌باره افزود: «من می‌خواهم نسخه‌های فرعی [Bayonetta] را بسازم. این بخشی از شخصیت Jeanne است که او به‌عنوان یک ابرقهرمان به نام Cutie J کار می‌کند. من حتی می‌خواهم یک اسپین آف برای آن بسازم. ادامه دادن سری Bayonetta برای من از اهمیت بالایی برخوردار است؛ بنابراین من به اعدادی که به‌عنوان یک بازی متصل می‌شوند، توجه ندارم. من دوست دارم بتوانم دنیای گسترده‌ی Bayonetta را که در ذهنم است، به تصویر بکشم».

شما می‌توانید نظرات خود درباره‌ی جدیدترین اخبار بازی بایونتا را با تیم زومجی و سایر کاربرها در میان بگذارید.


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده