نویسنده: علی نوروزی
// چهار شنبه, ۲۳ آذر ۱۴۰۱ ساعت ۱۲:۴۲

اعلام زمان انتشار بازی Watch Dogs: Legion در استیم

شرکت یوبیسافت اعلام کرد که کاربران استیم چه زمانی باید منتظر تجربه‌ی بازی جهان-باز Watch Dogs: Legion باشند.

یوبیسافت اخیرا برخی از آثارش را در دسترس کاربران استیم قرار داد که بسیاری از آن‌ها برای سال‌ها در انحصار Ubisoft Connect و Epic Games Store بودند. بازی‌های Assassin’s Creed Valhalla و Anno 1800 نخستین آثاری بودند که به فروشگاه شرکت ولو راه یافتند و به‌زودی بازی Watch Dogs: Legion نیز به جمع آن‌ها ملحق می‌شود. اکنون در تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که زمان راه‌یابی این بازی جهان-باز به استیم مشخص شده است.

همان‌طور که در فروشگاه استیم قابل مشاهده است، طرفدارها باید در تاریخ ۲۶ ژانویه‌ی ۲۰۲۳ (۶ بهمن ۱۴۰۱) منتظر انتشار بازی Watch Dogs: Legion در استیم باشند. بازیکن‌ها در زمان راه‌یابی این بازی ماجراجویی جهان-باز به فروشگاه Valve می‌توانند یکی از سه نسخه‌ی Standard ،Gold و Ultimate را خریداری کنند.

نسخه استاندارد Watch Dogs: Legion تنها شامل بازی اصلی می‌شود؛ درحالی‌که نسخه‌ گلد علاوه‌بر بازی اصلی محتوی سیزن پس است که چهار قهرمان نظیر ایدن پیرس و رنچ از نسخه‌های اول و دوم واچ داگز را در دسترس قرار می‌دهد. نسخه آلتیمیت نیز درکنار محتویات قبلی شامل بسته Ultimate Pack است که ۳ کاراکتر با ماسک‌ها و لباس‌های منحصربه‌فرد، ۳ ماسک، افزایش‌دهنده میزان دریافت XP و ارز در بخش‌های آنلاین و کمپین را ارائه می‌دهد.

بازی Watch Dogs: Legion درحال‌حاضر در پلتفرم‌های ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس، پلی استیشن 4، پلی استیشن 5 و کامپیوتر قابل تجربه است. این بازی ماجراجویی در طول این سال‌ها درکنار محتویات پولی میزبان چند به‌روزرسانی رایگان شده است.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده