// چهار شنبه, ۲۳ آذر ۱۴۰۱ ساعت ۱۵:۵۹

فروش بیش از ۲.۵ میلیون نسخه از بازی Sonic Frontiers

بازی Sonic Frontiers در مدت زمان کمی موفق به فروش بیش از ۲.۵ میلیون نسخه در سراسر جهان شده است.

شرکت سگا با یک موفقیت تجاری بزرگ به استقبال سال نو میلادی خواهد رفت. بازی Sonic Frontiers، جوجه تیغی آبی محبوب دنیای ویدیوگیم را به یک دنیای تقریبا جهان-باز می‌برد و با استفاده از یک فرمول جدید، قصد دارد تا تجربه‌ای به یاد ماندنی را برای علاقه‌مندان رقم بزند. حالا به نظر می‌رسد که ریسک سگا موفقیت‌آمیز از آب درآمد و آخرین بازی سونیک مورد استقبال طرفدارها واقع شده است.

تنها یک ماه از عرضه‌ی Sonic Frontiers می‌گذرد و فروش این بازی از ۲.۵ میلیون نسخه در سراسر جهان عبور کرده است. شرکت سگا به‌عنوان ناشر بازی اعلام کرد که این رقم درواقع مربوط‌به مجموع فروش نسخه‌های دیجیتالی و فیزیکی بازی می‌شود.

البته شاید موفقیت Sonic Frontiers چندان هم عجیب نباشد. چرا که بازی‌های سونیک بارها در زمینه‌ی تجاری با موفقیت همراه شده‌اند. همچنین باید در نظر گرفت که Frontiers به نظر عده‌ای یکی از بهترین بازی‌های سه‌بعدی سونیک در طی چند سال اخیر است. علاوه‌بر این موارد، انتشار دو فیلم Sonic the Hedgehog و Sonic the Hedgehog 2 با هنرنمایی جیم کری، کمک زیادی به افزایش محبوبیت این کاراکتر کرده است.

به نظر می‌رسد که طرفداران سونیک، روزهای خوبی را سپری می‌کنند. چرا که در سال ۲۰۲۲ شاهد اکران فیلم Sonic the Hedgehog 2 و انتشار بازی Sonic Origins بودیم. تازه سریال Sonic Prime فردا از شبکه آنلاین نتفلیکس پخش خواهد شد. همچنین سازندگان Sonic Frontiers قصد دارند تا به پشتیبانی از این بازی با انتشار محتوای رایگان در سال ۲۰۲۳ ادامه دهند.


منبع Push Square
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده