// سه شنبه, ۲۲ آذر ۱۴۰۱ ساعت ۲۱:۴۳

جدول فروش هفتگی انگلستان: بازگشت God of War Ragnarok به صدر جدول

در جریان هفته منتهی به ۱۹ آذر ماه، بازی God of War Ragnarok توانست صدر جدول را از بازی FIFA 23 پس بگیرد.

در جریان هفته گذشته بود که بازی FIFA 23 توانست صدر جدول را از God of War Ragnarok گرفته و خود صدرنشین جدول فروش هفتگی انگلستان شود، اما این صدرنشینی تنها یک هفته باقی‌ماند و در هفته منتهی به ۱۹ آذر ماه (۱۰ دسامبر) نسخه جدید خدای جنگ توانست جایگاه از دست رفته خود را پس بگیرد.

در ادامه، بازی FIFA 23 دوم شده و Call of Duty: Modern Warfare 2 هم رتبه سوم را کسب کرده است. این در حالی است که Pokemon Violet و Maro Kart 8 Deluxe هم به‌ترتیب رتبه‌های چهارم و پنج جدول فروش هفتگی انگلستان را از آن خود کرده‌اند.

در نیمه دوم جدول، بازی Nintendo Sports Resort جایگاه ششم را به‌دست آورده است و بازی Pokemon Scarlet هم هفتم شده است. همچنین بازای Sonic Frontiers هم رتبه هشتم را کسب کرده است و در انتهای جدول هم بازی‌های Animal Crossing: New Horizons و نسخه نینتندو سوییچ Minecraft هم به‌ترتیب نهم و دهم شده‌اند. نکته جالب جدول فروش هفتگی انگلستان در هفته منتهی به ۱۹ آذر ماه، این است که در هفته گذشته شاهد عرضه بازی The Callisto Protocol بودیم و حال در این هفته و به‌خاطر افت فروش ۶۹ درصدی بازی، جایگاه آن از ششم به دوازدهم تغییر پیدا کرده است.

در ادامه می‌توانید جدول فروش هفتگی انگلستان در هفته منتهی به ۱۹ آذر ماه را در زومجی مشاهده کرده و نظرات خود را هم با ما در میان بگذارید.

جدول فروش بریتانیا

رتبه فعلی

رتبه قبلینام بازینکته قابل ذکر
۱۳God of War Ragnarokبازگشت دوباره به صدر جدول
۲۱FIFA 23از دست دادن صدر پس از یک هفته
۳۲Call of Duty: Modern Warfare 2
۴۵Pokemon Violet-
۵۴Maro Kart 8 Deluxe-
۶۸Nintendo Sports Resort-
۷۷Pokemon Scarlet-
۸۹Sonic Frontiers-
۹۱۱Animal Crossing: New Horizonsبازگشت دوباره به جمع ۱۰ بازی پرفروش
۱۰۱۰نسخه نینتندو سوییچ Minecraft-


منبع Gamesindustry
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده