نویسنده: فراز پاشایی
// سه شنبه, ۲۲ آذر ۱۴۰۱ ساعت ۱۹:۰۲

انتشار اطلاعات جدید از بسته الحاقی Return to Castlevania بازی Dead Cells

به‌تازگی اطلاعات تازه‌ای از DLC جدید بازی Dead Cells منتشر شده است.

بازی Dead Cells در سال ۲۰۱۸ به‌صورت رسمی در دسترس کاربران قرار گرفت. اثری تحسین‌برانگیز که موفق شد از سایت متاکریتیک نمره ۹۱ را دریافت کند. در جریان برگزاری رویداد گیم اواردز سال ۲۰۲۲، سازندگان این بازی از یک بسته الحاقی جدید برای این اثر رونمایی کردند. DLC جدید این اثر Return to Castlevania نام داشته و در آن شاهد کراس‌ اور Castlevania و Dead Cells خواهیم بود.

بدون شک اعلام این خبر از جانب سازندگان اثر، افراد زیادی از صنعت بازی‌سازی را تحت تاثیر قرار داد. در این DLC ما شاهد پیوستن کاراکتر Beheaded به دو شخصیت سایمون بلمونت و آلوکارد با هدف کاوش در قلعه دراکولا و رفتن به مصاف این شخصیت، خواهیم بود. در جریان جدیدترین اخبار دنیای بازی، براساس آخرین اطلاعات منتشر‌ شده از این بسته الحاقی در پلتفرم استیم، درکنار دریافت اطلاعاتی تازه، تصاویر جدیدی از Return to Castlevania منتشر شده است که شما عزیزان در ادامه می‌توانید ‌آن‌ها را مشاهده کنید.

تصویر جدید از بسته الحاقی Return to Castlevania بازی Dead Cells

تصویر جدید از بسته الحاقی Return to Castlevania بازی Dead Cells

علاوه‌بر دو بیوم جدید، این بسته الحاقی ۱۴ سلاح مختلف را به این بازی اضافه‌ کرده است. سلاح‌هایی مثل Holy Water، Throwing Axe و Vampire Killer که با حفظ ماهیت اصلی خود، با سبک گیم‌پلی بازی Dead Cells سازگار شده‌اند. کاربران در محیط‌های بازی با الگو‌های طراحی آشنایی مواجه شده و با هیولا‌های متنوعی مثل گرگینه‌ها و هارپی‌ها رو‌به‌رو خواهند شد. درکنار اضافه‌شدن ۵۱ عدد موسیقی اورجینال از کسلوانیا، ۱۲ قطعه از آن‌ها مثل Simon Belmont’s Theme و Vampire Killer به سبک بازی Dead Cells بازطراحی شده‌اند.

همچنین ممکن است در این DLC مبارزه‌ای علیه ریشتر و آلوکارد وجود داشته باشد. کاربران با سه باس فایت جدید در این بسته الحاقی مبارزه خواهند کرد که می‌توان به دو نبرد با کاراکترهای Death و Dracula اشاره کرد. درکنار تمامی موراد ذکر‌شده، شاهد اضافه‌شدن ۲۰ لباس جدید برای Beheaded، پروتوگانیست بازی خواهیم بود. بسته الحاقی Return to Castlevania برای عرضه در سه‌ماهه اول سال ۲۰۲۳ برنامه‌ریزی شده است.

نظر شما عزیزان چیست؟ آیا بازی Dead Cells را تجربه کرده‌اید؟ نظرات و دیدگاه‌های خود را در مورد آخرین اخبار بازی با زومجی به اشتراک بگذارید.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده