نویسنده: علی نوروزی
// شنبه, ۱۹ آذر ۱۴۰۱ ساعت ۱۰:۴۶

انتشار نسخه کنسولی بازی Company of Heroes 3 در سال ۲۰۲۳

شرکت سگا و استودیو رلیک اینترتینمنت اعلام کردند که بازی Company of Heroes 3 در سال ۲۰۲۳ به کنسول‌های نسل ۹ راه می‌یابد.

شرکت SEGA و استودیو Relic Entertainment اعلام کردند که بازی استراتژی Company of Heroes 3 درکنار کامپیوتر برای کنسول‌های پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس نیز منتشر خواهد شد.

با اینکه بازی Company of Heroes 3 در تاریخ ۲۳ فوریه ۲۰۲۳ (۴ اسفند ۱۴۰۱) در دسترس کاربران کامپیوتر قرار می‌گیرد، اما زمان انتشار دقیق آن برای کنسول‌های نسل ۹ مشخص نیست. شرکت سگا در یک بیانیه‌ی مطبوعاتی تأیید کرد که این بازی استراتژی همزمان در زمانی نامعلوم از سال ۲۰۲۳ به پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس راه می‌یابد و طرفدارها باید منتظر انتشار جزئیات بیشتر در شبکه‌های اجتماعی باشند.

متأسفانه هیچ برنامه‌ای برای ارائه ویژگی‌های کراس-پلی و Cross-Progression در بازی Company of Heroes 3 وجود ندارد؛ هرچند بخش سؤالات متداول تأیید می‌کند که نسخه‌های کنسولی از ماوس و کیبورد و رزولوشن 4K پشتیبانی می‌کنند. البته گویا این ویدیوگیم در کنسول‌های نسل ۹ از مادها و فروشگاه درون بازی پشتیبانی نخواهد کرد.

شرکت سگا اعلام کرد: «استودیو رلیک اینترتینمنت سابقه‌ی زیادی در ارائه آثار استراتژی فوق‌العاده برای کامپیوتر دارد. می‌دانستیم که باید همین کار را برای بازی Company of Heroes 3 نیز انجام دهیم و بهترین بازی تاریخ مجموعه را عرضه کنیم. ضمنا خواهان افزایش مخاطبان بازی با انتشار آن برای کنسول‌ها بودیم».

دانلود ویدیو از آپارات


منبع PSU
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده