نویسنده: علی نوروزی
// شنبه, ۱۹ آذر ۱۴۰۱ ساعت ۱۲:۳۳

نمایش دنیای مردگان و باس های بی‌رحم در تریلر گیم پلی The Lords of the Fallen

استودیو هکس‌ورکس یک تریلر گیم‌پلی تازه از بازی The Lords of the Fallen را با گیمرها به اشتراک گذاشت.

تریلر گیم‌پلی جدیدی از بازی اکشن نقش‌آفرینی The Lords of the Fallen استودیو Hexworks در گیم اواردز ۲۰۲۲ پخش شد که ریبوت بازی سولز-لایک Lords of the Fallen شرکت CI Games به‌حساب می‌آید. این تریلر به نمایش جهان و وحشت‌های مختلفی می‌پردازد که در طول بازی با آن‌ها روبه‌رو خواهید شد. بازیکن‌ها در این بازی کنترل یک شوالیه تاریکی را در دست می‌گیرند که باید آدیر، خدای اهریمنی از گور برخاسته را شکست دهند.

دانلود ویدیو از آپارات

بازیکن‌ها درکنار دنیای زندگان با دنیای مردگان نیز مواجه می‌شوند که تهدیدهای بیشتری را به‌همراه می‌آورد. شما می‌توانید به‌لطف یک فانوس اسرارآمیز پا به دنیای مردگان بگذارید و به کشف گنجینه‌های تازه و حتی کنترل روح دشمنان بپردازید. البته باید مراقب باشید. زیرا موجودات کابوس‌وار از هیچ تلاشی برای بازگرداندن شما به زندگی دریغ نمی‌کنند. بنابراین باید در دنیای مردگان دست بجنبانید تا هرچه زودتر از شر چنین موجودات ترسناکی رها شوید.

نقشه‌ی بازی The Lords of the Fallen پنج برابر بزرگ‌تر از نقشه‌ی بازی چند سال قبل است. این بازی دارای ۹ کلاس مختلف ازجمله Knight ،Rogue و Fire Apprentice و ۱۰۰ها سلاح گوناگون خواهد بود. امکان تجربه‌ی انفرادی یا کو-آپ بخش کمپین نیز وجود دارد که NPCهایی با مأموریت‌های مختلف را بر سر راه بازیکن‌ها قرار می‌دهد. این بازی در سال ۲۰۲۳ به کامپیوتر، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس و پلی استیشن 5 راه می‌یابد.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده