نویسنده: هومن فلاحی
// جمعه, ۱۸ آذر ۱۴۰۱ ساعت ۲۲:۵۳

انتشار تریلر گیم‌ پلی جدید از بازی Replaced

استودیوی Sad Cat Studios تریلر جدیدی از بازی Replaced را منتشر کرده است که نگاهی جدید به دنیای سقوط‌کرده‌ی Phoenix-City می‌اندازد.

بامداد امروز و در جریان برگزاری مراسم The Game Awards 2022، استودیوی Sad Cat Studios تریلر جدیدی از بازی پیکسل‌آرت پلتفرمر Replaced منتشر کرد.

طبق اطلاعات جدید منتشر شده از بازی، Replaced در یک خط زمانی متفاوت در آمریکای دهه‌ی ۸۰ میلادی جریان دارد. بازیکنان در نقش یک هوش‌مصنوعی پیشرفته با نام R.E.A.C.H که ناخواسته در یک کالبد انسانی به‌ دام افتاده است، با نیروهای فاسد شرکت Phoenix Corp روبه‌رو خواهند شد. همانند تریلر معرفی بازی، در این نمایش از Replaced نیز شاهد صحنه‌های فوق‌العاده جذاب و سینمایی هستیم که به کمک تلفیق استایل هنری پیکسل‌آرت و نورپردازی‌های واقع‌گرایانه خلق شده است.

پیش از این سازندگان بازی در استودیوی Sad Cat Studios که در کشورهای بلاروس و اوکراین مستقر است، از انتشار بازی در اواخر سال ۲۰۲۲ خبر داده بودند؛ اما شرایط بحرانی منطقه‌‌ای یکی از استودیوهای این شرکت، باعث شده است تا تاریخ انتشار بازی تا زمان نامشخصی در سال ۲۰۲۳ به‌تعویق بیافتد. شما می‌توانید در ادامه اولین تریلر این بازی را تماشا کنید.

دانلود از آپارات

بازی دوبعدی اکشن Replaced در تاریخ نامشخصی از سال ۲۰۲۳ برای کنسول‌های ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس و رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد. این بازی همچنین از روز عرضه روی سرویس ایکس باکس گیم‌ پس و پی سی گیم پس در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت.

نظر شما کاربران زومجی در این‌باره چیست؟ شما می‌توانید دیدگاه خود را با ما و دیگران به اشتراک بگذارید.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده