نویسنده: حسن اکرامی
// سه شنبه, ۱۵ آذر ۱۴۰۱ ساعت ۱۲:۳۲

نمایش محیط‌ها و مراحل بازی I.G.I. Origins در تریلر تازه

استودیو آنتی‌متر گیمز در تریلر تازه‌ی I.G.I. Origins به نمایش مراحل و محیط‌های مختلف این بازی پرداخته است.

استودیو Antimatter Games تصمیم گرفته است که فصل تعطیلات سال میلادی را با یک تریلر جدید برای پروژه‌ی احیای سری I.G.I جشن بگیرد. این تریلر بر نمایش بخش‌هایی از گیم‌پلی بازی I.G.I. Origins در محیط‌ها و مراحل گوناگون بازی تمرکز دارد. با اینکه این تریلر دو دقیقه‌ای چیز جدیدی را به طرفداران نشان نمی‌دهد، اما با مشاهده‌ی آن می‌توان فهمید که اعضای تیم سازنده‌ی I.G.I. Origins تمام تلاش خود را برای حفظ احساس نوستالژی و عناصر کلاسیک گیم‌پلی مخفی‌کاری که این سری در گذشته برای آن شهرت پیدا کرد، به کار گرفته‌اند.

I.G.I. Origins ابتدا در سال ۲۰۱۹ معرفی شد و در آن زمان قرار بود دو سال بعد به بازار عرضه شود. بااین‌حال جدیدترین نسخه سری I.G.I. تاکنون چند بار با تأخیر مواجه شده است که احتمالا به‌دلیل مشکلاتی در توسعه ناشی از محدودیت‌های دوران کرونا بوده است. استودیوی سازنده اولین تریلر گیم‌پلی این بازی را در اوایل سال جاری عرضه کرد که علاوه‌بر نمایش گیم‌پلی، سیستم نورپردازی و سایه‌زنی، سلاح‌های مختلف، ویژگی‌های مخفی‌کاری و یک ترور را به نمایش می‌گذاشت.

دانلود ویدیو از آپارات

بازی I.G.I. Origins قرار است در آینده روی پلتفرم پی سی و کنسول‌های پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان عرضه شود. نسخه‌های نسل نهمی این بازی هنوز معرفی نشده‌اند اما به احتمال زیاد شاهد عرضه‌ی آن روی پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس نیز خواهیم بود.

شما می‌توانید نظرات خود درباره‌ی جدیدترین اخبار بازی را با تیم زومجی و سایر کاربرها در میان بگذارید.


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده