نویسنده: فراز پاشایی
// سه شنبه, ۱۵ آذر ۱۴۰۱ ساعت ۱۲:۱۱

نمایش افتتاحیه بازی Dead Space Remake با انتشار ویدیو گیم پلی جدید

ساعاتی قبل، یک ویدیو ۱۸ دقیقه‌ای از گیم‌پلی بازی Dead Space Remake در دسترس کاربرها قرار گرفت که در آن شاهد نمایش افتتاحیه این اثر موردانتظار هستیم.

در جریان جدیدترین اخبار بازی، استودیو بازی‌سازی Motive به‌تازگی یک ویدیو طولانی از گیم‌پلی بازی موردانتظار Dead Space Remake را در اختیار علاقه‌مندان این مجموعه گذاشته است. ویدیو نام‌برده ازطریق کانال رسمی یوتیوب رسانه IGN پخش شد و در آن شاهد نمایش بخش افتتاحیه این اثر هستیم؛ جایی که آیزاک کلارک و شخصیت‌های همراه‌با او برای اولین‌بار وارد سفینه فضایی ایشیمورا می‌شوند.

افتتاحیه‌ی جذاب نسخه‌ی اصلی دد اسپیس که در سال ۲۰۰۸ میلادی عرضه شد، در یاد بسیاری از طرفداران آثار سبک وحشت و بقا مانده است. شما عزیزان در ادامه می‌توانید ویدیو منتشر‌شده را تماشا کنید.

دانلود ویدیو از آپارات

ویدیو نمایش داده‌شده، روی کامپیوترهای شخصی ضبط شده است؛ با رزولوشن 4K و فریم‌ریت ۶۰. در این ویدیو ۱۸ دقیقه‌ای ما شاهد مکالمه کاراکتر آیزاک با همراهان خود هستیم. همان‌طور که شما احتمالا اطلاع دارید، این کاراکتر در نسخه اصلی دیالوگی نداشت. گانر رایت، صداپیشه این شخصیت در نسخه‌های دوم و سوم، برای صداگذاری آیزاک کلارک در ریمیک با EA Motive همکاری کرد و روح جدیدی به این بازسازی داده است. از طرف دیگر، جزئیات بصری اثر چشم‌نواز به نظر می‌رسند و شاهد نورپردازی و طراحی بافت‌های زیبایی هستیم.

بازی Dead Space Remake در تاریخ ۲۷ ژانویه (۷ بهمن) برای کنسول‌های پلی استیشن ۵، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس و رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد.

نظر شما عزیزان چیست؟ آیا نسخه اصلی را تجربه کرده‌اید؟ چه انتظاراتی از این بازی دارید؟ دیدگاه‌های خود را با زومجی و سایر کاربرها به اشتراک بگذارید.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده