// شنبه, ۱۲ آذر ۱۴۰۱ ساعت ۱۳:۱۴

گزارش: روند تولید بازی Assassin’s Creed Codename RED با مشکل مواجه شده است

به ادعای تام هندرسون، روند تولید Assassin’s Creed Codename RED به مشکل خورده است.

چندی پیش، شرکت یوبی‌سافت به‌صورت رسمی از برنامه‌های خود برای آینده‌ی سری بازی Assassin’s Creed پرده‌برداری کرد. در طی مراسم اختصاصی یوبیسافت برای مجموعه‌ی اساسینز کرید شاهد رونمایی از چند بازی جدید این مجموعه بودیم.

اولین بازی معرفی‌شده، Assassin’s Creed Mirage بود که مطابق روال همیشگی و سال آینده (احتمالا‌ در ماه اوت) دردسترس علاقه‌مندان قرار می‌گیرد. بعد از آن هم با انتشار دو بازی Assassin’s Creed Codename RED و Codename HEXE شاهد آغاز به کار پلتفرم Assassin’s Creed Infinity خواهیم بود.

حالا یک سری جزئیات جدید از روند تولید Codename RED و Codename HEXE به بیرون درز پیدا کرده است. براساس گزارش جدیدی از سوی تام هندرسون، خبرنگار صنعت بازی‌های ویدیویی، روند تولید بازی Assassin’s Creed Codename RED که توسط استودیو یوبی‌سافت کبک در دست توسعه قرار دارد، با مشکلات مختلفی مواجه شده است. یکی از این مشکلات، جدایی تعدادی از کارکنان این استودیو است. گفته شده بخش عمده‌ای از این افراد، به‌دلیل وجود سو استفاده و رفتارهای آزاردهنده در استودیو از شعبه کبک شرکت Ubisoft جدا شده‌اند.

در همین حال، هندرسون در گزارش خود گفت که Assassin’s Creed Codename HEXE در مرحله‌ی ایده اولیه با واکنش‌های بسیار مثبتی از سوی یوبی‌سافت همراه شده است و احتمالا به‌زودی تولید کامل این بازی آغاز خواهد شد.

پیش از این، شایعاتی مطرح شده بود که Assassin’s Creed Codename RED در سال ۲۰۲۴ و Codename HEXE در سال ۲۰۲۶ عرضه خواهند شد. حالا باتوجه‌به مشکلات به وجود آمده در روند تولید Codename RED، شاید انتشار این بازی با تأخیر مواجه شود و شاهد عرضه‌ی آن در سال ۲۰۲۵ باشیم.

در پایان باید به این نکته اشاره کنیم که هیچ‌یک از اطلاعات بالا مورد تایید یا تکذیب یوبی‌سافت قرار نگرفته‌اند و موارد مذکور تنها گزارش‌هایی از سوی تام هندرسون هستند. به همین دلیل، برای اطلاعات رسمی و جزئیات دقیق باید منتظر واکنش یوبیسافت به شایعات منتشر شده باشیم.


منبع Gaming Bolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده