نویسنده: علی نوروزی
// جمعه, ۱۱ آذر ۱۴۰۱ ساعت ۱۵:۵۹

نمایش سبک های مبارزاتی بازی Like a Dragon: Ishin در تریلر جدید گیم پلی

چهار سبک مبارزه بازی Like a Dragon: Ishin به بازیکن‌ها این امکان را می‌دهد تا با استفاده از سلاح‌ها و توانایی‌های گوناگون با دشمنان مقابله کنند.

بازی Like a Dragon: Ishin به‌خاطر زمان وقوع رویدادها، کاراکترهای تازه و قراردادن بازیکن‌ها در نقش یک سامورایی تجربه‌ی بسیار متفاوتی از بازی‌های یاکوزا را ارائه می‌دهد. بااین‌وجود این بازی دارای عناصر آشنایی برای طرفدارهای مجموعه خواهد بود که از میان آن‌ها می‌توان به چند سبک مبارزه اشاره کرد. در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که شرکت Sega تریلر گیم‌پلی جدیدی از بازی را برای نمایش این سبک‌های مبارزاتی پخش کرده است.

بازی Like a Dragon: Ishin دارای چهار سبک مبارزه است که بازیکن‌ها در میانه‌ی مبارزات امکان جابه‌جایی بین آن‌ها را خواهند داشت. سبک‌های Swordsman و Gunsman هر یک روی سلاح‌هایی خاص تمرکز دارند؛ درحالی‌که سبک Wild Dancer بیشتر روی حرکات سریع و هوشمندانه و استفاده ترکیبی از شمشیر و تفنگ متمرکز خواهد بود. سبک Brawler با مشت و لگد ارتباط دارد که بیشتر معرف حضور طرفداران بازی‌های Yakuza است.

دانلود ویدیو از آپارات

بازی Like a Dragon: Ishin در تاریخ ۲۱ فوریه‌ی ۲۰۲۳ (۲ اسفند ۱۴۰۱) در دسترس کاربران پلتفرم‌های پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس و کامپیوتر قرار می‌گیرد.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده