نویسنده: حسن اکرامی
// جمعه, ۱۱ آذر ۱۴۰۱ ساعت ۱۲:۰۴

پخش تریلر معرفی بازی ترسناک Amnesia: The Bunker

استودیو فریکشنال گیمز با پخش یک تریلر به معرفی بازی ترسناک و نیمه جهان-باز Amnesia: The Bunker پرداخت.

چند سال از عرضه‌ی اسپین آف Amnesia: Rebirth گذشته است و طرفداران این سری ترسناک همچنان منتظر انتشار نسخه‌ی اصلی بعدی هستند. حال به‌تازگی استودیو فریکشنال گیمز با پخش یک تریلر به معرفی بازی Amnesia: The Bunker پرداخت. این بازی قرار است نسخه‌ی اصلی بعدی سری Amnesia باشد و تغییراتی اساسی در فرمول آن ایجاد کند.

استودیو فریکشنال گیمز Amnesia: The Bunker را یک بازی نیمه جهان-باز توصیف کرده است. بازیکنان در نقش یک سرباز فرانسوی مبتلا به فراموشی بازی خواهند کرد که خود را در پناهگاه متروکه جنگ جهانی اول فرانسه می‌بیند. به‌گفته‌ی سازنده، راهروهای تاریک، ترسناک و کم نور این پناهگاه قابل کاوش خواهند بود و به ندرت اتفاقات از پیش ضبط‌شده در آن رخ خواهند داد. بااین‌حال بازیکنان باید همیشه مراقب یک تهدید تنش‌زای همیشگی باشند. این تهدید درواقع یک موجود ترسناک از دنیای دیگر است و دائما در تعقیب بازیکنان خواهد بود.

گیم‌پلی بازی Amnesia: The Bunker تاکید زیادی بر اهمیت انتخاب‌های بازیکنان دارد و راه‌های مختلفی را برای غلبه بر تهدیدها و چالش‌های مختلف به مانند معماها و موانعی فراهم می‌کند که ممکن است در مسیر پیش روی بازیکنان قرار گیرد. بازیکنان در طول این مسیرها به یک تفنگ و چراغ دینامی پر سروصدا مجهز خواهند بود و باید کنترل کامل تصمیمات لحظه به لحظه‌ی خود را داشته باشند. همچنین در محیط، مهمات و منابع بسیار محدودی قرار داده شده است که بازیکنان باید با دقت آن‌ها را مدیریت و استفاده کنند.

دانلود ویدیو از آپارات

بازی Amnesia: The Bunker برای عرضه روی پلتفرم‌های پی سی، پلی استیشن و ایکس باکس در سال ۲۰۲۳ برنامه‌ریزی شده است.

شما می‌توانید نظرات خود درباره‌ی اخبار بازی را با تیم زومجی و سایر کاربرها در میان بگذارید.


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده