نویسنده: حسن اکرامی
// پنجشنبه, ۱۰ آذر ۱۴۰۱ ساعت ۱۵:۵۹

Beyond Good and Evil 2 هنوز در مراحل ابتدایی توسعه قرار دارد

براساس گزارش جدید تام هندرسون، بازی Beyond Good and Evil 2 شرکت یوبیسافت هنوز در مراحل ابتدایی توسعه قرار دارد.

پس از سال‌ها تقاضای طرفداران برای ساخت دنباله‌ی Beyond Good and Evil، شرکت Ubisoft در سال ۲۰۱۶ آن را معرفی کرد. بااین‌حال پس از معرفی بازی روند توسعه‌ی آن به خوبی پیش نرفت و انتشار اخبار و جزئیات آن با تأخیر مواجه شد. اکنون گزارشی منتشر شده است که نشان می‌دهد وضعیت ساخت این بازی بیش از تصور در ابهام و آشفتگی قرار دارد.

در گزارشی جدید از تام هندرسون ادعا شده است که بازی Beyond Good and Evil 2 هنوز در مراحل اولیه توسعه قرار دارد. باید توجه داشت که این بازی ۶ سال قبل معرفی شد و حدود ۱۵ سال از شروع ساخت آن می‌گذرد. پیش از این در اوایل سال جاری گزارش‌هایی منتشر شد که نشان می‌دادند بازی Beyond Good and Evil 2 هنوز در مرحله پیش‌تولید است.

دنیای بازی Beyond Good & Evil 2

هندرسون توضیح داد تست‌های داخلی و خارجی بازی در تابستان امسال برگزار شد که در آن بازی شامل سیاره‌های خالی، سازه‌ها و ساختمان‌های مسدود با کیفیت بسیار پایینی از جزئیات و جلوه‌های بصری بود. همچنین به نظر می‌رسد یوبیسافت فرایند توسعه بازی را ریبوت کرد و مجدد ساخت آن را کلید زده است. بااین‌حال احتمالا بخشی از محتوای نسخه‌ی پری-آلفای بازی در سال ۲۰۱۸ به مانند سفینه‌های فضایی باز هم مورد استفاده قرار می‌گیرند.

یوبی‌سافت در گذشته راجع به ساخت این بازی بیانیه داد: «توسعه بازی Beyond Good and Evil 2 در حال انجام است و تیم به سختی تلاش خواهد کرد تا به وعده بلندپروازانه خود عمل کند». به نظر می‌رسد مدتی طول می‌کشد تا هرگونه خبر رسمی و جدید از توسعه‌ی بازی Beyond Good and Evil 2 را دریافت کنیم. هندرسون در گزارش خود حدس می‌زند که احتمالا تا چند سال آینده جزئیاتی در مورد آن پخش نخواهد شد.

نظر شما درباره‌ی این خبر چیست؟ آن را با تیم زومجی و سایر کاربرها در میان بگذارید.


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده