// چهار شنبه, ۹ آذر ۱۴۰۱ ساعت ۲۳:۳۲

احتمال عرضه بازی Monster Hunter Rise برای پلی استیشن و ایکس باکس تا گیم پس

بازی Monster Hunter Rise قرار است در آینده برای کنسول‌های پلی استیشن و ایکس باکس معرفی و در سال ۲۰۲۳ برای این پلتفرم‌ها عرضه شود.

طبق اطلاعات فاش شده، بازی Monster Hunter Rise قرار است برای کنسول‌های پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس وان و ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس در سال ۲۰۲۳ عرضه شود. همچنین گفته می‌شود این بازی از روز عرضه روی سرویس ایکس باکس گیم پس هم قرار خواهد گرفت. تاریخ عرضه بازی ۳۰ دی ۱۴۰۱ (۳۰ ژانویه ۲۰۲۳) خواهد بود و بسته گسترش‌دهنده آن هم در بهار سال ۲۰۲۳ عرضه خواهد شد.

گفته می‌شود پورت بازی Moster Hunter Rise روی کنسول‌های نسل نهمی با کیفیت 4K و نرخ‌فریم ۶۰ و پشتیبانی از صدای سه‌بعدی خواهد بود. این بازی که توسط کپکام توسعه یافته و منتشر شده است، ابتدا در فروردین ۱۴۰۰ برای نینتندو سوییچ عرضه شده بود و سپس در دی همان سال برای رایانه‌های شخصی هم منتشر شد.

از زمان عرضه بازی Moster Hunter Rise بیش از یازده میلیون نسخه از آن در سراسر جهان به فروش رفته و بسته گسترش‌دهنده Sunbreak هم تا شهریور امسال تقریبا چهار میلیون نسخه به فروش رسانده است. با معرفی قریب‌الوقوع بازی برای کنسول‌های محبوب سونی و مایکروسافت، بازی پتانسیل تبدیل شدن به یکی از پرفروش‌ترین آثار تاریخ شرکت کپکام را دارد. این بازی ششمین نسخه اصلی از مجموعه مانستر هانتر است که پس از Monster Hunter: World عرضه شده؛ هرچند برخلاف نسخه‌های قبلی در نام‌گذاری آن از شماره استفاده نشده است.

احتمالا معرفی بازی Moster Hunter Rise برای کنسول‌های ایکس باکس و پلی استیشن به‌زودی انجام خواهد شد و احتمال دارد این موضوع در مراسم گیم اواردز امسال رخ دهد که بامداد ۱۸ آذر برگزار خواهد شد.


منبع Insider-Gaming
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده