نویسنده: حسن اکرامی
// چهار شنبه, ۹ آذر ۱۴۰۱ ساعت ۱۴:۵۷

پخش تریلر زمان عرضه Crisis Core: Final Fantasy 7 Reunion

اسکوئر انیکس تریلر زمان عرضه بازی Crisis Core: Final Fantasy 7 Reunion را پخش کرده است.

Crisis Core: Final Fantasy 7 Reunion جدیدترین اثر شرکت اسکوئر انیکس به حساب می‌آید که قرار است تا دو هفته دیگر عرضه شود. از همین رو تیم سازنده تریلر زمان انتشار آن را پخش کرده است. به نظر می‌رسد این تریلر حاوی بخش‌های مهمی از داستان بازی است و بازیکنان باید مراقب خطر اسپویل باشند. البته تریلر برای طرفداران قدیمی به خوبی پیشرفت‌های این ریمستر را نسبت به نسخه‌ی اصلی نشان می‌دهد.

باید در نظر داشت که اسکوئر انیکس بسیار بیشتر از یک ریمستر روی بازی Crisis Core: Final Fantasy 7 Reunion کار کرده است. تمام مدل‌های شخصیت‌ها و محیط‌ بازی با استفاده از آنریل انجین 4 از نو بازسازی شده‌اند. علاوه‌بر این، کات‌سین‌های بازی همگی صداگذاری شدند و موسیقی متن جدیدی برای بازی تولید شده است. همچنین می‌توانیم شاهد پیشرفت‌های زیادی در سیستم مبارزه و رابط کاربری این بازی باشیم.

دانلود ویدیو از آپارات

بازی Crisis Core: Final Fantasy 7 Reunion قرار است در تاریخ ۱۳ دسامبر (۲۲ آذر) امسال روی پلتفرم پی سی و کنسول‌های نینتندو سوییچ، پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس وان و ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس عرضه شود. اسکوئر انیکس تایید کرده است این بازی با نرخ ۶۰ فریم بر ثانیه و رزولوشن 4K روی کنسول‌های نسل نهمی اجرا خواهد شد.

شما می‌توانید نظرات خود درباره‌ی جدیدترین اخبار دنیای بازی را با تیم زومجی در میان بگذارید.


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده