نویسنده: حسن اکرامی
// چهار شنبه, ۹ آذر ۱۴۰۱ ساعت ۱۳:۵۲

پخش تریلر معرفی دی‌ال‌سی Lost Between Worlds بازی Far Cry 6

یوبیسافت در تریلر معرفی بسته الحاقی Lost Between Worlds بازی Far Cry 6 به نمایش گیم‌پلی و دشمنان فانتزی آن پرداخته است.

در جریان جدیدترین اخبار بازی، یوبیسافت مونترآل در تریلری تازه به نمایش گیم‌پلی بسته الحاقی Lost Between Worlds بازی Far Cry 6 پرداخته است. این محتوای گسترشی قرار است در تاریخ ۱۵ آذر (۶ دسامبر) امسال در قالب نسخه‌ی Game of the Year Edition عرضه شود. علاوه‌بر این بازیکنان می‌توانند آن را به‌صورت مستقل با قیمیت ۱۹.۹۹ دلار خریداری کنند.

در داستان بسته الحاقی Lost Between Worlds، شخصیت اصلی بازی به اسم Dani Rojas با یک موجود مرموز به نام Fai رو‌به‌رو می‌شود و پس از تیراندازی به سمت آن، هردو به منطقه‌ای که محل اتصال چند دنیا است رانده می‌شوند. حال دنی برای فرار از این مولتی‌ورس باید ازطریق دروازه‌هایی به نام Rift وارد دنیاهای مختلف شود و قطعاتی را برای Fai بازیابی کند. بااین‌حال به نظر می‌رسد Fai از این خواسته‌ی خود انگیزه‌ی پنهانی داشته باشد. در بسته الحاقی Lost Between Worlds دشمنان کریستالی جدیدی به نام Shardfaces را می‌توان به فراوانی دید و به نظر می‌رسد که بازیکنان باید برای کشتن آن‌ها بین حالت شلیک قرمز و آبی در سلاح‌های فانتزی جدید جابه‌جا شوند.

یوبیسافت در ادامه اعلام کرد هر مرحله Lost Between Worlds چند مسیر مختلف را برای پیشروی بازیکنان در خود جای داده است تا ارزش تکرار بالایی داشته باشد. در مجموع پانزده Rift وجود دارد که در میان آن‌ها می‌توان شاهد قلعه‌ای شناور و اسپرانزای زیر آب بود. بازیکنان می‌توانند در صورت شکست خوردن در هر مرحله و با جمع‌آوری قطعات انرژی به تجربه‌ی مجدد Rift بپردازند. کامل کردن هر مرحله به بازیکنان سلاح و تجهیزات قدرتمندی را می‌دهد که می‌توانند از آن‌ها در بازی اصلی استفاده کنند.

دانلود ویدیو از آپارات

بسته گسترشی Lost Between Worlds بازی Far Cry 6 در زمان عرضه روی تمام پلتفرم‌های بازی ازطریق فروشگاه‌های اپیک گیمز و یوبیسافت کانکت در دسترس خواهد بود. همچنین کاربران سرویس یوبیسافت پلاس می‌توانند در روز عرضه به این محتوا دسترسی داشته باشند.

نظر شما درباره‌ی این خبر چیست؟ آن را با تیم زومجی و سایر کاربرها در میان بگذارید.


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده