نویسنده: علی نوروزی
// چهار شنبه, ۹ آذر ۱۴۰۱ ساعت ۱۳:۱۸

اعلام تاریخ انتشار نسخه کامل بازی Crossfire: Legion

تاریخ خروج بازی استراتژی همزمان Crossfire: Legion از فاز Early Access با پخش یک تریلر تازه اعلام شد.

در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که بازی استراتژی همزمان Crossfire: Legion در تاریخ ۸ دسامبر (۱۷ آذر) از فاز Early Access خارج خواهد شد. این بازی در بازه‌ی زمانی ۸ تا ۱۱ دسامبر (۱۷ تا ۲۰ آذر) به‌شکل رایگان در دسترس کاربران کامپیوتر قرار می‌گیرد تا بازیکن‌ها بدانند که نسخه‌ی کامل چه محتویاتی را ارائه می‌دهد. استودیو بلک‌برد اینتراکتیو یک تریلر تازه از بازی را نیز منتشر کرد که برخی از بخش‌های بازی را نشان می‌دهد.

بخش چهارم کمپین بازی کراس‌فایر درکنار حالت کو-آپ Operation Northside، نقشه رقابتی Labyrinth و نقشه Payload جدیدی با نام Tongren Facility در راه است. هر جناح میزبان ۴ نیروی تازه خواهد بود و سه فرمانده با نام‌های واردن (Global Risk)، سایفر (New Horizon) و استالکر (Black List) نیز در دسترس قرار می‌گیرند.

نسخه‌ی کامل بازی Crossfire: Legion تعداد ۶۶ نیرو، ۹ فرمانده و ۱۲ نقشه در حالت‌های مختلف PvP (بازیکن دربرابر بازیکن) و PvE (بازیکن علیه محیط) را در اختیار بازیکن می‌گذارد. دو حالت آرکید Brawl و Battle Lines نیز در دسترس خواهند بود و بخش کمپین ۱۵ مأموریت را ارائه می‌دهد. اگر این محتویات کافی نیست، بخش طراحی نقشه با پشتیبانی از Steam Workshop نیز امکان خلق نقشه‌های بیشتری را برای گیمرها فراهم می‌آورد.

دانلود ویدیو از آپارات


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده