نویسنده: علی نوروزی
// چهار شنبه, ۹ آذر ۱۴۰۱ ساعت ۱۲:۰۳

اعلام تاریخ انتشار نسخه کامپیوتر بازی The Settlers: New Allies

شرکت یوبیسافت بلو بایت با پخش یک تریلر تازه اعلام کرد که کاربران کامپیوتر چه زمانی باید منتظر تجربه‌ی بازی The Settlers: New Allies در کامپیوتر باشند.

شرکت Ubisoft Blue Byte در نظر داشت تا نسخه‌ی جدیدی از بازی The Settlers را در ماه مارس به بازار عرضه کند، اما این بازی استراتژی پس از استقبال نه‌چندان خوب بازیکن‌ها از نسخه‌ی بتای خصوصی تا زمانی نامعلوم به تأخیر افتاد. اکنون در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که این بازی در تاریخ ۱۷ فوریه‌ی ۲۰۲۳ (۲۸ بهمن ۱۴۰۱) در بستر فروشگاه اپیک گیمز و فروشگاه یوبیسافت در دسترس کاربران کامپیوتر قرار خواهد گرفت.

شرکت Ubisoft Blue Byte نام این بازی را به The Settlers: New Allies تغییر داده است. این توسعه‌دهنده تریلر جدیدی را برای تشریح تغییرات بازی به اشتراک گذاشت؛ تغییرات متعددی که براساس بازخوردهای بازیکن‌ها ایجاد شده است. درحال‌حاضر سرعت همه‌ی حالت‌های این بازی استراتژی بهبود پیدا کرده است و مصونیت از حمله‌ی ناگهانی در نقشه‌های مولتی‌پلیر اعمال شد. برای دریافت منابع باید به پاکسازی کمپ عادی راهزنان بپردازید.

گزینه‌های بیشتری برای گشت‌وگذار در نقشه، سازه‌های تازه، استفاده‌های بیشتر برای مواد غذایی، کلیدهای قابل تنظیم و موارد دیگری نیز به بازی راه پیدا کرده است. برای کسب اطلاعات بیشتر به تماشای تریلر تازه بازی The Settlers: New Allies بپردازید. این بازی پس از انتشار روی کامپیوتر برای پلتفرم‌های پلی استیشن 4، ایکس باکس وان، نینتندو سوییچ و آمازون لونا نیز عرضه خواهد شد، اما هنوز تاریخ انتشار این نسخه‌ها اعلام نشده است.

دانلود ویدیو از آپارات


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده