// یکشنبه, ۶ آذر ۱۴۰۱ ساعت ۱۸:۵۴

ساخت یک مجموعه درام رادیویی از بازی Splinter Cell

قرار است یوبیسافت با همکاری رادیو چهار بی‌بی‌سی یک درام رادیویی از مجموعه Splinter Cell عرضه کند که هشت قسمت خواهد داشت.

اگر شما هم منتظر ریمیک بازی Splinter Cell هستید، احتمالا کاسه صبرتان در حال لبریز شدن است. این بازی که قرار است داستان آن برای بازیکنان مدرن بازنویسی شود و به‌تازگی کارگردان خود را هم از دست داد، در سکوت خبری پیش می‌رود. اما خوشبختانه خبری خوب درمورد مجموعه منتشر شده است و قرار است اسپلینتر سل به شکل یک درام رادیویی از رادیو چهار BBC بازگردد.

با اعلام رسمی این شبکه، این درام رادیویی داستان سم فیشر، مامور کهنه‌کار رده چهارم را در یک عملیات جدید دنبال می‌کند. او به‌دنبال استخدام و آموزش نسل بعدی ماموران اسپلینتر سل برای بخش اقدامات پنهانی آژانس امنیت ملی است. وقتی یک قاتل مهلک از گذشته سم فیشر برای یک مأموریت قتل از مرگ باز می‌گردد، او با مشخص شدن یک تهدید شوم برای امنیت جهانی وارد مبارزه‌ای با زمان می‌شود.

اگر به‌طور منظم اهل گوش دادن به رادیو چهار بی‌بی‌سی باشید، صدای بازیگر سم فیشر را خواهید شناخت. صداگذاری این مامور مخفی توسط آندویس آنتونی صورت گرفته است که او با نقش The Archers در رادیو بی‌بی‌سی شناخته می‌شود. دیگر صداگذاران این برنامه شامل دیزی هِد، روزالی کریگ، ساشا داوان، نیکِش پاتِل و ویل پورتر است.

تصویر مفهومی بازی Splinter Cell Remake

استعدادهای بسیاری از BBC در این برنامه حضور دارند و کار نویسندگی برنامه برعهده سباستین بازکیه‌ویچز و پل کورنر است. کورنر سابقه نویسندگی روی دکتر هو، Holby City و Casualty را دارد. قرار است این برنامه ساعت ۱۷:۴۵ دقیقه به وقت تهران در روز ۱۱ آذر (۲ دسامبر) منتشر شود. تمامی هشت قسمت در یک زمان انتشار یافته و ازطریق برنامه BBC Sounds قابل گوش کردن است.

این برنامه می‌تواند مقدمه جذابی برای ریمیک اسپلینتر سل باشد که سال گذشته معرفی شد و توسط یوبیسافت تورنتو در دست ساخت است؛ استودیوی که اخیرا روی بازی FarCry 6 کار کرده بود. جزئیات زیادی از پروژه در دسترس نیست و یوبیسافت تنها ساخت آن را تایید کرده است. مت وست، تهیه‌کننده بازی در سال ۲۰۲۱ گفته بود این پروژه در اوایل مراحل ساخت قرار دارد.


منبع VG247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده