نویسنده: فراز پاشایی
// شنبه, ۵ آذر ۱۴۰۱ ساعت ۱۹:۵۷

خروج Assassin's Creed Valhalla از پلی استیشن پلاس اکسترا در اواخر ماه جاری

طبق گزارش رسانه پوش اسکوئر، بازی Assassin's Creed Valhalla به‌زودی از دسترس کاربران سرویس پلی استیشن پلاس سطح اکسترا خارج خواهد شد.

بازی Assassin's Creed Valhalla در سال ۲۰۲۰ به‌صورت رسمی منتشر شد. این اثر تا به این لحظه موفق به کسب نمره ۸۲ از جانب سایت متاکریتیک شده است. براساس تازه‌ترین اخبار دنیای بازی، اثر نام‌برده شده به‌زودی از فهرست‌ بازی‌های سرویس پلی استیشن پلاس سطح اکسترا کنار خواهد رفت. براساس گزارش رسانه پوش اسکوئر و تاریخ ذکر شده در صفحه رسمی این بازی در فروشگاه پلی استیشن، بازی Assassin's Creed Valhalla در تاریخ ۲۰ دسامبر (۲۹ آذر) از این سرویس خارج خواهد شد. شما عزیزان در ادامه می‌توانید تصاویر مربوط‌به این موضوع را مشاهده کنید.

پروفایل بازی Assassin's Creed Valhalla در فروشگاه پلی استیشن

پروفایل بازی Assassin's Creed Valhalla در فروشگاه پلی استیشن

بازی Assassin's Creed Valhalla به‌عنوان یکی از بازی‌های اصلی ارائه‌شده روی پلی استیشن پلاس از زمان آغاز حیات سرویس PS Plus در اوایل سال جاری، شناخته می‌شود. بدون شک این خبر برای طرفداران این مجموعه ناراحت‌کننده خواهد بود و فرصت کمی برای تجربه این اثر باقی مانده است. زومجی در بررسی بازی Assassin's Creed: Valhalla نمره ۷.۵ را برای این اثر در نظر گرفته است.

در بخشی از بررسی این بازی به قلم محمد صادق تواضعی می‌خوانیم: «استودیو یوبیسافت مونترال سعی کرده به واسطه‌ی داستان‌های اساطیری نورس و نبرد دانمارکی‌ها با شاه آلفرد، یک داستان سرگرم‌کننده را روایت کند و در این راه موفق بوده است. همچنین از نظر گیم‌پلی هم Assassin’s Creed: Valhalla تجربه‌ی خوبی را ارائه می‌دهد، اما متأسفانه موارد فنی و تکنیکی حسابی به بازی آسیب رسانده است.»

نظر شما عزیزان چیست؟ آیا این بازی را تجربه کرده‌اید؟ دیدگاه‌های خود را در مورد آخرین اخبار بازی با زومجی به اشتراک بگذارید.


منبع pushsquare
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده