نویسنده: حسن اکرامی
// جمعه, ۴ آذر ۱۴۰۱ ساعت ۱۹:۲۴

یک چهارم بازیکنان God of War Ragnarok داستان بازی را به پایان رسانده‌اند

بررسی تروفی‌های بازی God of War Ragnarok نشان می‌دهد تاکنون یک چهارم بازیکنان داستان آن را به پایان رسانده‌اند.

طبق داده‌های فهرست تروفی بازی God of War Ragnarok که اخیرا منتشر شد، حدود یک چهارم بازیکنانی که بازی را خریداری کرده‌اند، داستان اصلی آن را به پایان رسانده‌اند. در فهرست منتشر شده می‌توان دید که نرخ کسب تروفی مربوط‌به کامل کردن داستان اصلی ۲۴.۸ درصد است.

باتوجه‌به آمار کامل شدن بازی‌هایی که در گذشته منتشر شده‌اند، همواره تعداد کمی از خریداران داستان بازی را به پایان رسانده‌اند؛ از همین رو نرخ تکمیل داستان اصلی ۲۴.۸ درصد برای بازی God of War Ragnarok که تنها دو هفته از عرضه‌ی آن گذشته است، نشانه‌ی خوبی به شمار می‌آید. همچنین می‌توانیم انتظار داشته باشیم که با نزدیک‌ شدن به فصل تعطیلات پایان سال که در آن بازیکنان زمان بیشتری برای تجربه‌ی بازی‌ها دارند، این نرخ افزایش پیدا کند.

بریده شدن سپر کریتوس از وسط در بازی God of War Ragnarok (خدای جنگ جدید) توسط فریا

داده‌های مربوط‌به تروفی‌های بازی God of War Ragnarok نشان می‌دهند تنها ۳.۹ درصد از بازیکنان تروفی پلاتینیوم را کسب کرده‌اند. به‌دست آوردن تروفی پلاتینیوم این بازی مستلزم کسب تمام تروفی‌ها و ۱۰۰ درصد کردن آن است. چندی پیش اریک ویلیامز، کارگردان بازی، اعلام کرد تمام محتویات ممکن را در بازی God of War Ragnarok گنجانده و روی انتشار یک بسته الحاقی برای آن حساب باز نمی‌کند. از همین رو تعداد تروفی‌های این بازی در آینده افزایش نخواهند یافت.

بازی God of War Ragnarok هم‌اکنون روی پلی استیشن 5 و پلی استیشن 4 در دسترس بازیکنان قرار دارد.

شما می‌توانید نظرات خود درباره‌ی جدیدترین اخبار بازی را با تیم زومجی و سایر کاربرها در میان بگذارید.


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده