// چهار شنبه, ۲ آذر ۱۴۰۱ ساعت ۱۵:۵۹

جدول فروش هفتگی انگلستان: صدرنشینی Pokemon Violet در هفته اول انتشار

Pokemon Scarlet و Pokemon Violet با عملکرد بسیار خوب خود توانستند دومین عرضه بزرگ در مجموعه پوکمون را به خود اختصاص دهند.

در هفته‌های گذشته جدول فروش هفتگی انگلستان، God of War Ragnarok توانسته بود از زمان عرضه تا قبل از هفته منتهی به ۲۹ آبان ماه (۲۰ نوامبر) صدر جدول فروش هفتگی انگلستان را از آن خود کند. این در حالی است که با عرضه Pokemon Scarlet و Pokemon Violet شرایط تغییر کرده است.

در هفته منتهی به ۲۹ آبان ماه بازی Pokemon Violet در صدر جدول قرار گرفت و نسخه Scarlet هم رتبه دوم را به خود اختصاص داده است. بازی FIFA 23 سوم شد و God of War Ragnarok رتبه چهارم را کسب کرد. این در حالی است که بازی Call of Duty: Modern Warfare II، محصول شرکت اکتیویژن بلیزارد پنجم شده است.

در نیمه دوم جدول، Pokemon Scarlet and Violet Dual Pack که درواقع شامل باندل هر دو نسخه است، توانسته رتبه ششم را به خود اختصاص دهد. نکته جالب در مورد Pokemon Violet و Pokemon Scarlet این است که این دو بازی توانسته‌اند دومین عرضه بزرگ در مجموعه پوکمون را به خود اختصاص دهند. همچنین به‌لطف این بازی فروش نینتندو سوییچ هم افزایش پیدا کرده است.

در ادامه بازی Horizon Forbidden West از استودیو گوریلا را می‌بینیم که هفتم شده است و سپس به Mario Kart 8 Deluxe می‌رسیم که در رتبه‌ی هشتم قرار دارد. در انتها Nintendo Switch Sports و Sonic Frontiers به‌ترتیب رتبه‌های نهم و دهم را به خود اختصاص داده‌اند.

در ادامه می‌توانید جدول فروش هفتگی انگلستان در هفته‌ی منتهی به ۲۹ آبان ماه را در زومجی مشاهده کنید و نظرات خود را هم با ما در میان بگذارید.

جدول فروش بریتانیا

رتبه فعلی

رتبه قبلینام بازینکته قابل ذکر
۱-Pokemon Violetهفته اول انتشار
۲-Pokemon Scarletهفته اول انتشار
۳۳FIFA 23-
۴۱God of War Ragnarok-
۵۲Call of Duty: Modern Warfare II-
۶-Pokemon Scarlet and Violet Dual Packهفته اول انتشار
۷۷Horizon Forbidden West-
۸۵Mario Kart 8 Deluxe-
۹۶Nintendo Switch Sports-
۱۰۴Sonic Frontiers-


منبع Gamesindustry
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده