نویسنده: علی نوروزی
// سه شنبه, ۱ آذر ۱۴۰۱ ساعت ۱۴:۰۴

رونمایی از به‌روزرسانی Broforce Forever بازی بروفورس

آخرین به‌روزرسانی عظیم بازی ساید-اسکرولینگ شوتر Broforce محصول ۲۰۱۵ کاراکترهای قابل بازی و مأموریت‌های جدیدی را به‌همراه می‌آورد.

در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که شرکت Devolver Digital و استودیو Free Lives از آخرین به‌روزرسانی بازی ساید-اسکرولینگ شوتر Broforce رونمایی کردند. این آپدیت عظیم که با نام Broforce Forever شناخته می‌شود، در اوایل سال ۲۰۲۳ در دسترس کاربرهای پلی استیشن 4، نینتندو سوییچ و کامپیوتر قرار می‌گیرد.

به‌روزرسانی نهایی بازی بروفورس شخصیت‌ها، مأموریت‌ها و «آزادی‌های» جدیدی را به‌همراه می‌آورد، هرچند هنوز معلوم نیست که این آزادی‌ها دقیقا به چه مواردی اشاره دارند. بازی Broforce به تقلید از فیلم‌های اکشن آمریکایی دهه‌ی ۱۹۸۰ ساخته شد و در ماه اکتبر ۲۰۱۵ به کامپیوتر راه یافت. این بازی Run-and-Gun شامل تعدادی از کاراکترهای برجسته ازجمله جان رمبو، جان مک‌کلین از مجموعه فیلم‌های جان‌سخت و آرنولد شوارتزنگر از فیلم کماندو بود.

بازی Broforce پس از عرضه میزبان بسته‌های گسترش‌دهنده‌ی جدیدی نظیر The Expendabros (با هدف تبلیغ فیلم The Expendables 3) و Alien Infestation شد. این بازی در سال ۲۰۱۶ به پلی استیشن 4 راه یافت و در سال ۲۰۱۸ برای نینتندو سوییچ منتشر شد. این بازی با استقبال خوبی از سوی منتقدها روبه‌رو شد.

دانلود ویدیو از آپارات


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده