نویسنده: علی نوروزی
// سه شنبه, ۱ آذر ۱۴۰۱ ساعت ۰۹:۰۱

امکان تکمیل بازی Splinter Cell Remake بدون نیاز به کشتن دشمنان

تیم توسعه‌ی Splinter Cell Remake امیدوار است که تکمیل بازی بدون نیاز به کشتن حتی یک نفر را امکان‌پذیر کند.

کریس اوتی، مدیر نوآوری Splinter Cell Remake در بیستمین سالگرد مجموعه اعلام کرد که تیم سازنده می‌خواهد کل بازی از سبک بدون کشتار پشتیبانی کند و به عبارت دیگر، گیمر بدون نیاز به کشتن دشمنان بتواند آن را به پایان رساند.

کریس اوتی اظهار داشت: «به نظرم احساس تسلط به‌ویژه اگر در خصوص بازی صحبت می‌کنیم، حائز اهمیت است. ما حتی می‌خواهیم که نسخه‌ی ریمیک پا را فراتر بگذارد. ما می‌خواهیم اطمینان حاصل کنیم که در صورت امکان کل بازی، از ابتدا تا انتها بدون کشتن حتی یک نفر قابل تجربه باشد؛ بنابراین این قضیه برای ما نیز مهم است».

مدیر نوآوری بازی ادامه داد: «سم به‌عنوان بهترین مأمور مخفی میدانی، مجموعه عظیمی از ابزارها، توانایی‌ها و وسایل را در اختیار دارد و تیم توسعه با درنظرگرفتن همه‌ی این موارد می‌خواهد چنین لحظات تنش‌زایی را ایجاد کند. شما می‌دانید که یک دشمن در این نزدیکی وجود دارد. می‌دانید که تهدیدی در یک گوشه در انتظارتان است».

بازی Splinter Cell Remake درحال‌حاضر مراحل اولیه‌ی تولید را پشت سر می‌گذارد و در زمان عرضه در دسترس کاربرهای کامپیوتر، پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس قرار می‌گیرد. شرکت یوبیسافت اخیرا به‌مناسبت ۲۰ سالگی اسپلینتر سل چند تصویر مفهومی اولیه از این نسخه منتشر کرد.


منبع PSU
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده