// دوشنبه, ۳۰ آبان ۱۴۰۱ ساعت ۲۱:۳۱

احتمال حضور بازی Star Wars Jedi: Survivor در گیم اواردز ۲۰۲۲

طبق شایعات منتشرشده، بازی Star Wars Jedi: Survivor در مراسم گیم اواردز امسال حضور خواهد داشت و با انتشار تریلر جدیدی، زمان انتشار رسمی آن هم اعلام خواهد شد.

با اعلام برخی منابع، به نظر می‌رسد بازی Star Wars Jedi: Survivor در مراسم گیم اواردز ۲۰۲۲ حضور خواهد داشت که قرار است در بامداد روز ۱۸ آذر به وقت ایران برگزار شود. به نظر این حضور بازی شامل انتشار تریلر جدید، زمان عرضه و زمان پیش‌خرید بازی است و این منابع اعتقاد دارند که که ۳۰ دقیقه بعد از شروع مراسم نمایش جدید بازی Star Wars Jedi: Survivor پخش خواهد شد.

به‌گفته جف گراب، منبع داخلی معتبر صنعت بازی، بازی Jedi: Survivor در ماه مارس ۲۰۲۳ (اسفند امسال یا فروردین ۱۴۰۲) عرضه خواهد شد که با تقویم عرضه آثار شرکت EA که می‌گوید یک بزرگ در سه‌ماهه چهارم سال مالی عرضه خواهد شد، همخوانی دارد. در وبسایت رسمی Star Wars درمورد این بازی نوشته شده است:

«بازی Star Wars Jedi: Survivor پنج سال پس از وقایع Star Wars Jedi: Fallen Order رخ می‌دهد. کال کستیس درحالی‌که سنگینی یکی از آخرین جدای‌های باقیمانده در کهکشان را حس می‌کند، باید از تعقیب مداوم امپراطوری یک قدم جلوتر باشد. این بازی که توسط Respawn Entertainment در حال توسعه است، داستان‌ها، جهان‌ها و کاراکترهای نمادین مجموعه جنگ ستارگان و مبارزات هیجان‌انگیزی را که اولین‌بار در Jedi: Fallen Order تجربه شدند، گسترش خواهد داد.

بازی Star Wars Jedi: Survivor در دست ساخت برای نسل کنونی کنسول‌های بازی است تا یک تجربه عمیق‌تر و گسترده‌تر را برای بازیکنان وقتی در سال ۲۰۲۳ عرضه شود، ارائه کند».

آنگونه که به نظر می‌رسد، بازی Star Wars: Jedi Survivor اولین بازی جنگ ستارگان از هشت بازی برنامه‌ریزی‌شده در طی سال‌های آتی است؛ آن هم وقتی دیزنی انتظار دارد هر ۶ ماه یک بازی Star Wars جدید عرضه شود.


منبع Insider Gaming
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده