نویسنده: حسن اکرامی
// دوشنبه, ۳۰ آبان ۱۴۰۱ ساعت ۱۴:۲۲

نمایش سیستم لوت و پیشرفت در تریلر تازه Atomic Heart

استودیو ماندفیش در تریلر جدید Atomic Heart به نمایش تخریب ربات‌ها و سیستم لوت و پیشرفت بازی پرداخته است.

در چند هفته گذشته جزئیات زیادی از بازی تیراندازی اول شخص جدید استودیو ماندفیش به نام Atomic Heart پخش شده است و بازیکنان با محیط الهام‌گرفته از شوروی سابق، باس‌فایت‌ها، ربات‌های قاتل و خط داستانی آن آشنا شدند. حال تیم سازنده در ویدیوی جدید Atomic Heart روی نمایش مکانیسم‌های گیم‌پلی به مانند سیستم تخریب ربات‌ها، غارت اجزای مفید آن‌ها و استفاده از این لوت برای ارتقای تجهیزات تمرکز دارد. این مکانیسم گیم‌پلی به بازیکنان اجازه می‌دهد با شکست دادن ربات‌های بزرگتر، غنایم ارزشمندتری را به‌دست بیاورند و تجهیزات خود را برای مبارزه‌ی بهتر ارتقا دهند.

گیم‌پلی مبارزات بازی Atomic Heart شامل آسیب دقیق و واقعی به ربات‌ها براساس حملات بازیکنان طراحی شده است. پس از هر آسیب، بازیکنان باید آیتم‌های افتاده روی زمین را استخراج کنند تا از آن‌ها برای قدرتمندتر کردن مهارت‌ها و تجهیزات بهره ببرند. بااین‌حال باید توجه داشت که سیستم لوت بازی دارای محدودیت است و بازیکنان نمی‌توانند بیش از حد آیتم با خود به همراه داشته باشند.

دانلود ویدیو از آپارات

بازی Atomic Heart قرار است در تاریخ ۲ اسفند ۱۴۰۱ (۲۱ فوریه ۲۰۲۳) روی پلتفرم پی سی و کنسول‌های پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس عرضه شود.

نظر شما درباره‌ی اخبار بازی چیست؟ آن را با تیم زومجی به اشتراک گذارید.


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده