نویسنده: حسن اکرامی
// جمعه, ۲۷ آبان ۱۴۰۱ ساعت ۱۴:۴۸

انتشار جزئیات بیشتر از فصل سوم Battlefield 2042

شرکت الکترونیک آرتز جزئیات تازه‌ای از فصل سوم بازی Battlefield 2042 را منتشر کرده است.

فصل سوم بازی Battlefield 2042 به نام Escalation قرار است در تاریخ ۱ آذر (۲۲ نوامبر) امسال در دسترس قرار بگیرد و محتوای جدید از جمله یک نقشه، اسپشیالیست‌، اسلحه و اتومبیل‌های جنگی را به همراه ۱۰۰ سطح جدید بتل پس به بازی اضافه کند. به‌گفته‌ی شرکت EA، تمام محتوا جدید و اصلی که بر گیم‌پلی بازی تأثیرگذار هستند، ازطریق بخش رایگان بتل پس در اختیار تمام بازیکنان قرار خواهند گرفت و تنها آیتم‌های تزئینی اضافه ازطریق بخش پریمیوم بتل پس عرضه می‌شوند.

در فصل سوم بتلفیلد ۲۰۴۲، بازیکنان در نقشه‌ی جدید Spearhead که کارخانه‌های صنعتی نیمه خودکار زیادی دارد، به بیابانی در سوئد خواهند رفت. همچنین در این فصل زین، اسپشیالیست مصری که متخصص دفاع امنیتی به شمار می‌آید به همراه سلاح XM370A Airburst Rifle به بازی اضافه خواهد شد. زین می‌تواند بلافاصله پس از کشتن دشمن، سلامتی خود را بازیابی کند.

تصویری از بازی Battlefield 2042

علاوه‌بر این، چند تفنگ و یک سلاح پرتابی کلاسیک سری بتلفیلد نیز در فهرست محتوای جدید فصل سوم قرار دارند. یکی از تفنگ‌های جدید، Rorsch Mk-4 Railgun است که موشک‌های سریع را پرتاب می‌کند و دارای حالت‌های شلیک چندگانه است. سلاح بعدی شاتگان هوشمند نیمه اتوماتیک دو لوله NVK-S22 است که در مبارزات نزدیک بسیار کارآمد ظاهر می‌شود. همچنین تپانچه NVK-P125 Bullpup در فصل سوم در دسترس بازیکنان قرار می‌گیرد و به‌عنوان یک سلاح جانبی می‌تواند در درگیری‌های طولانی مفید باشد. درنهایت چاقوهای پرتابی نیز قرار است به فهرست سلاح‌های سرد بازی Battlefield 2042 اضافه شوند.

EA برای اتومبیل‌های جنگی فصل سوم بتلفیلد 2042 تانک EMKV90-TOR را در نظر گرفته است که در دو حالت جنگی قابل استفاده خواهد بود. حالت اول Mobility Mode است که برای حرکت سریع مناسب است و حالت دوم Siege Mode خواهد بود که با استفاده از آن می‌توان آسیب زیادی به دشمنان زد. علاوه‌بر این، تانک EMKV90-TOR دارای یک سیستم ردیابی ویژه است که محدوده‌ی منبع حملات دریافتی را تشخیص می‌دهد و آن‌ها را در HUD به نمایش می‌گذارد.

حمله به دشمنان در Battlefield 2042

علاوه‌بر بتل پس فصل سوم، قراردادهای جدیدی برای پیشرفت بازیکنان در نظر گرفته شده است که کامل کردن آن‌ها سلاح‌های Vault بیشتری از جمله XM8 و A-91 را ارائه می‌دهد. همچنین سلاح‌های بیشتری ازطریق به‌روزرسانی‌های آینده در فصل سوم به بازی Battlefield 2042 اضافه خواهند شد.

به‌روزرسانی‌هایی که در طول فصل سوم عرضه می‌شوند شامل اصلاح اسپشیالیست‌ها، انتقال به یک سیستم مبتنی بر کلاس و مجموعه‌ای از بهبودها در زمینه‌ی تعادل گیم‌پلی خواهند بود. همان‌طور که قبلا گزارش شده بود، بازیکنان می‌توانند منتظر بازسازی نقشه‌های Manifest و Breakaway نیز باشند.

دانلود ویدیو از آپارات


منبع vg247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده