نویسنده: حسن اکرامی
// جمعه, ۲۷ آبان ۱۴۰۱ ساعت ۱۳:۲۲

پخش تریلر زمان عرضه بازی The Callisto Protocol

استودیو استرایکینگ دیستنس در تریلر زمان عرضه بازی The Callisto Protocol، صحنه‌های خشن و ترسناکی را به نمایش گذاشته است.

تاکنون شرکت کرفتون و تیم سازنده‌ی استرایکینگ دیستنس نمایش‌های زیادی از بازی ترسناک The Callisto Protocol منتشر کرده‌اند تا نگاه‌های بسیاری را به جدیدترین ساخته‌ی خالق Dead Space معطوف کنند. به‌تازگی استرایکینگ دیستنس به مناسبت نزدیک شدن زمان عرضه‌ی The Callisto Protocol، تریلر جذابی را پخش کرد که در آن شاهد صحنه‌های ترسناک و هیجان‌انگیزی هستیم.

داستان بازی The Callisto Protocol در یکی از قمرهای مرده‌ی سیاره‌ی مشتری جریان دارد؛ جایی که جیکوب لی، شخصیت اصلی داستان، پس از یک سقوط ناگهانی اسیر شده است و به یک زندان فوق امنیتی منتقل می‌شود. در همین حال که شرایط برای جیکوب بسیار دشوار به نظر می‌رسد، شیوع یک ویروس خطرناک باعث حمله‌ی زامبی‌های جهش‌یافته‌های وحشتناک به زندان می‌شود تا آن را کاملا ویران کنند. پس از این حمله تعداد کمی از انسان‌ها زنده مانده‌اند.

هیولای دو سر در مقابل جیکوب در بازی The Callisto Protocol

حال جیکوب در تلاش خود برای زنده ماندن باید به مبارزه با این موجودات جهش‌یافته بپردازد و بازماندگان را پیدا کند. همچنین با پیشروی در داستان می‌توان بیشتر به اسرار یک مستعمره‌ی قدیمی و متروکه که در گذشته روی این قمر بوده است، پی برد. گیم‌پلی کالیستو پروتکل به‌عنوان یک بازی از زیرژانر ترس و بقا، تمرکز ویژه‌ای روی اکشن خشن و القای احساس ترس در اتمسفری تاریک را دارد تا طرفداران این ژانر برای تجربه‌ی آن هیجان‌زده شوند.

به‌گفته‌ی استودیوی سازنده، بازیکنان به ۱۲ تا ۱۴ ساعت زمان نیاز دارند تا داستان The Callisto Protocol را به پایان برسانند. البته استرایکنیگ دیستنس مسیرهای بتا را برای پیشروی در داستان قرار داده است که احتمالا ارزش تکرار بازی را بالا می‌برند. استودیوی سازنده تاکنون مجموعه‌ی مستند چند قسمتی از پشت صحنه ساخت بازی را منتشر کرده است و در آن بر نمایش رویکردهای مختلف بازی به مانند وحشت، خشونت، اتمسفر و احساس درماندگی تمرکز دارد.

دانلود ویدیو در آپارات

بازی The Callisto Protocol قرار است در تاریخ ۲ دسامبر (۱۱ آذر) امسال روی پلتفرم پی سی و کنسول‌های پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس عرضه شود. نسخه‌ی نسل نهمی این بازی دارای حالت پرفورمنس با نرخ ۶۰ فریم بر ثانیه خواهد بود.

شما می‌توانید نظرات خود درباره‌ی جدیدترین اخبار بازی را با تیم زومجی در میان بگذارید.


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده