نویسنده: حسن اکرامی
// پنجشنبه, ۲۶ آبان ۱۴۰۱ ساعت ۱۴:۰۴

توسعه چند پروژه توسط استودیو سانتا مونیکا شرکت سونی

استودیو SIE Santa Monica در حال حاضر روی چند بازی کار می‌کند.

استودیوی بازی‌سازی سانتا مونیکا همیشه یکی از بهترین و بزرگ‌ترین تیم‌های فرست-پارتی (اختصاصی) شرکت سونی بوده است. این استودیو در چند سال گذشته با انتشار بازی God of War و بازی God of War Ragnarok همچنان به موفقیت‌های چشمگیر خود ادامه داد. حال به نظر می‌رسد این استودیو چند پروژه‌ی در حال ساخت دارد. به‌تازگی کوری بارلوگ، مدیر خلاق سانتا مونیکا در گفت‌وگو با لس آنجلس تایمز اعلام کرد این استودیو در حال کار روی چندین پروژه است که محتوای مختلفی را در بر می‌گیرند.

باید در نظر داشت که سانتا مونیکا بارها به‌عنوان پشتیبان در توسعه‌ی آثار فرست-پارتی پلی استیشن به مانند بازی Journey، بازی Starhawk، بازی Everybody’s Gone to the Rapture، بازی The Order: 1886 و موارد دیگر نقش داشته است. در همین حین اریک ویلیامز، کارگردان بازی God of War Ragnarok که تاکنون در ساخت تمامی نسخه‌های خدای جنگ نقش داشته، اعلام کرد هیچ مشکلی با توسعه‌ی انحصاری نسخه‌های بعدی این سری در آینده ندارد.

تصویر لوگو بازی God of War Ragnarok همراه کریتوس

ویلیامز افزود: «به یاد دارم که با شخصی از شرکت بازی‌سازی دیگر صحبت کردم و آن‌ها سعی داشتند من را به ترک سانتا مونیکا ترغیب کنند. آن‌ها گفتند آیا فقط می‌خواهی تا آخر عمر به‌عنوان مرد God of War شناخته شوی؟ واقعا این هدف بزرگ آن‌ها برای منصرف کردن من بود؟ باید بگویم بله به‌نوعی همین خواهم ماند».

سانتا مونیکا در سپتامبر ۲۰۲۱ اعلام کرد اریک ویلیامز کارگردانی بازی God of War Ragnarok را بر عهده دارد و کوری بارلوگ در حال کار روی پروژه‌ی دیگری است که در مراحل اولیه توسعه قرار دارد. گزارش‌ها نشان می‌دهند این پروژه‌ی جدید دارای محیط‌های فانتزی خواهد بود.

God of War Ragnarok جدیدترین اثر سانتا مونیکا است که به‌تازگی عرضه شد و توانست تحسین منتقدان را برانگیزد. این بازی در زمینه‌ی تجاری نیز عملکرد عالی داشته است و برای رویداد The Game Awards امسال در ۱۰ بخش نامزد دریافت جایزه شده است. گاد آو وار رگناروک هم‌اکنون روی کنسول‌های پلی استیشن 5 و پلی استیشن 4 در دسترس بازیکن‌ها قرار دارد.

شما می‌توانید نظرات خود درباره‌ی اخبار بازی را با تیم زومجی در میان بگذارید.


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده