// سه شنبه, ۲۴ آبان ۱۴۰۱ ساعت ۱۸:۴۰

اقدام شرکت بلیزارد علیه متقلبان بازی Overwatch 2

استودیو بلیزارد یک ارائه‌دهنده تقلب بازی Overwatch 2 را تهدید کرده است که علیه آن‌ها دست به اقدام قانونی خواهد زد.

متاسفانه با عرضه هربازی چندنفره جدید، مشکلات بزرگی درمورد تقلب وجود خواهد داشت. این قضیه درباره بازی Overwatch 2 هم صادق است؛ اثری که بازیکنان زیادی جذب کرده و واضح است که مشکلات مرتبط با تقلب در آن وجود خواهد داشت. حال با گزارش t33hee، کاربر ردیت در ساب‌ردیت اورواچ، به نظر شرکت بلیزارد در حال سرکوب یک نرم‌افزار تقلب با نام Rijin است.

این کاربر اسکریت‌شاتی از سازندگان این نرم‌افزار منتشر کرده است که طی آن اعلام شده دیگر قابل دسترسی نخواهد بود: «مشتریان/بازدیدکنندگان عزیز، متاسفیم به شما اطلاع دهیم که نرم‌افزار کمکی ما برای Overwatch (کپی‌رایت منحصرا برای شرکت بلیزارد) بعد از ساعت ۸ شب به وقت جهانی دیگر در دسترس نخواهد بود».

در ادامه بیانیه آمده است: «همچنین سرویس‌های اضافی مرتبط با این نرم‌افزار مثل خرید یا استفاده از آن قابل انجام نخواهد بود. می‌دانیم که مشتریان ما ممکن است درمورد تصمیمات ما احساس خشم یا ناراحتی داشته باشند؛ اما متاسفانه ما کنترلی روی این قضیه نداریم». از اینجا به بعد تصویر به پایان می‌رسد؛ هرچند کاربر نامبرده اشاره کرده است که ظاهرا بلیزارد تهدید به‌نوعی اقدام قانونی کرده است.

مشخص است که استفاده از عبارت «نرم‌افزار کمکی» به‌خاطر قوانین پلتفرم دیسکورد است و درواقع این نرم‌افزاری تقلب است و واقعا برای کمک به افراد طراحی نشده است. خوشبختانه بلیزارد قصد دارد علیه تقلب در بازی خود اقدام کند؛ هرچند این تنها مشکل Overwatch 2 نیست و مشکلات دیگری نظیر سیستم کسب درآمد بازی وجود دارد.

بازی Overwatch 2 برای پلتفرم‌های پی سی، پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس، پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و نینتندو سوییچ در دسترس قرار گرفته است.


منبع VG247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده