نویسنده: حسن اکرامی
// سه شنبه, ۲۴ آبان ۱۴۰۱ ساعت ۱۲:۱۱

پخش تریلر زمان عرضه بازی Warzone 2

شرکت اکتیویژن تریلر زمان عرضه بازی بتل‌رویال Warzone 2 را پخش کرد.

بازی Warzone 2 به‌زودی عرضه می‌شود و قرار است فرمول ساخت بازی‌های بتل‌رویال شرکت اکتیویژن را به تکامل برساند. حال این شرکت تریلر زمان عرضه‌ی بازی وارزون 2 را منتشر کرده است که در آن شاهد نبردهای پرهیجان و استفاده از انواع تجهیزات و اتومبیل‌های زرهی هستیم.

در بازی Warzone 2 بازیکنان می‌توانند نبردهای روی آب، مبارزات اکشن سوار بر اتومبیل، نبردهای نفسگیر و ارتقایافته‌ی Gulag را با مجموعه‌ای از تغییرات و بهبودهای گیم‌پلی تجربه کنند. همچنین یک حالت مبتنی بر استخراج به نام DMZ ارزش تجربه‌ی وارزون 2 را بیش‌ازپیش افزایش داده است.

عرضه‌ی Warzone 2 همزمان با شروع فصل اول این بازی و Modern Warfare 2 خواهد بود. اکتیویژن برای پیشرفت در این بازی از یک سیستم پیشرفت جدید در بتل‌پس استفاده کرده است تا بازیکنان آزادی عمل بیشتری در رسیدن به پاداش دلخواه داشته باشند. علاوه‌بر این چند اپراتور جدید، سیستم پرستیژ اصلاح‌شده و موارد بیشتری در این بازی برای طرفداران گنجانده شده است.

دانلود ویدیو از آپارات

با اعلام اکتیویژن، پس از عرضه‌ی وارزون ۲، نسخه‌ی اول به‌طور موقت آفلاین خواهد شد و در تاریخ ۷ آذر (۲۸ نوامبر) امسال با عنوان جدید Warzone Caldera مجددا عرضه می‌شود. بازی Warzone 2 قرار است در تاریخ ۲۵ آبان (۱۶ نوامبر) امسال روی پلتفرم پی سی و کنسول‌های پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس عرضه شود.

شما می‌توانید نظرات خود درباره‌ی جدیدترین اخبار بازی را با تیم زومجی و سایر کاربرها به اشتراک گذارید.


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده