نویسنده: حسن اکرامی
// پنجشنبه, ۱۹ آبان ۱۴۰۱ ساعت ۱۱:۴۸

پخش تریلر معرفی بازی Pepper Grinder برای نینتندو سوییچ و PC

شرکت Devolver Digital با پخش یک تریلر به معرفی بازی Pepper Grinder برای نینتندو سوییچ و پی سی پرداخت.

به‌تازگی شرکت Devolver Digital در جریان شوکیس معرفی بازی‌های مستقل Indie World از یک بازی جدید رونمایی کرد. این بازی اکشن و ساید اسکرولینگ Pepper Grinder نام دارد و توسط استودیو Ahr Ech توسعه می‌یابد. داستان این بازی در مورد Pepper است که گنج باارزش وی توسط دزدها به سرقت رفت و کشتی او نیز غرق شده است. حالا او باید با استفاده از یک دریل به نام Grinder به‌دنبال بازپس‌گیری گنج خود باشد.

بخش بزرگی از گیم‌پلی بازی Pepper Grinder متمرکز روی استفاده از دریل Grinder خواهد بود. بازیکنان می‌توانند با آن دشمنان را از بین ببرند، زمین را حفاری کنند و به ماشین‌های باس‌فایت‌ها آسیب بزنند. با اینکه گیم‌پلی بازی ساده به نظر می‌رسد، اما بازیکنان باید در هنگام عبور از مناطق، تاب خوردن با طناب‌ها و کشتن دشمنان دقت لازم را داشته باشند. همچنین در مراحل مختلف Pepper Grinder موجودات عجیب و غریبی حضور دارند تا روبه‌روی بازیکنان قرار گیرند.

Pepper می‌تواند در ماجراجویی خود انواع قدرتمندی از مته‌ها را برای دریل Grinder پیدا کند و قدرت‌های آن را ارتقا دهد. همچنین با پیدا کردن جواهرات و پول درون بازی می‌توان قدرت‌ها و توانایی‌های ویژه‌ی Pepper را بهبود بخشید. بازیکنان این امکان را دارند که اشیا یا مناطق جدیدی را از زیر خاک پیدا کنند و غنایم مختلفی از جمله استیکرهای درون بازی را به‌دست آورند.

دانلود ویدیو از آپارات

بازی Pepper Grinder قرار است در سال ۲۰۲۳ روی نینتندو سوییچ و کامپیوتر عرضه شود.

شما می‌توانید نظرات خود درباره‌ی اخبار بازی جدید را با تیم زومجی و سایر کاربرها در میان بگذارید.


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده