// چهار شنبه, ۱۸ آبان ۱۴۰۱ ساعت ۱۹:۴۹

Animal Crossing: New Horizons به پرفروش‌ترین بازی ویدیویی تاریخ ژاپن تبدیل شد

براساس گزارشی جدید، Animal Crossing: New Horizons حالا به‌عنوان پرفروش‌ترین بازی تاریخ کشور ژاپن شناخته می‌شود.

با اعلام وبسایت Game Data Library که در زمینه‌ی جمع‌آوری اطلاعات فروش بازی‌های ویدیویی در ژاپن فعالیت می‌کند، Animal Crossing: New Horizons حالا به‌عنوان پرفروش‌ترین بازی ویدیویی تاریخ ژاپن شناخته می‌شود. این بازی تا به حال ۱۰.۴۵ میلیون نسخه در ژاپن فروش داشته است. پیش از این، عنوان پرفروش‌ترین بازی تاریخ ژاپن برای مدت طولانی به Pokemon Red and Green تعلق داشت. بازی Pokemon Red and Green در سال ۱۹۹۶ عرضه شد و تا به اینجا رقمی معادل ۱۰.۲۳ میلیون نسخه از آن به فروش رسیده است.

بازی Animal Crossing: New Horizons تنها دو سال پیش برای نینتندو سوییچ عرضه شد و توانست در همین مدت کوتاه به این رکورد دست پیدا کند. این در حالی است که از زمان انتشار سه بازی از پنج آثار پرفروش تاریخ ژاپن که عبارت هستند از Pokemon Red and Green، Pokemon Gold and Silver و Super Marion Bros بیش از ۲۰ سال می‌گذرد.

پنجمین بازی پرفروش تاریخ ژاپن، Super Smash Bros Ultimate است که در سال ۲۰۱۸ برای نینتندو سوییچ عرضه شد. به‌طور کلی، در بین ۲۰ بازی پرفروش تاریخ ژاپن، نام ۶ اثر از کنسول سوییچ مثل Mario Kart 8 Deluxe، Pokemon Sword and Shield، Splatoon 2 و Splatoon 3 به چشم می‌خورد.

براساس اعلام شرکت نینتندو، بازی Animal Crossing: New Horizons موفق به فروش ۴۰.۱۷ میلیون نسخه در سراسر جهان شده است. این بدان معنا است که بیش از ۳۵ درصد از کاربران سوییچ این بازی را خریداری کرده‌اند. جالب است بدانید که تنها بازی Mario Kart 8: Deluxe با فروشی معادل ۴۸.۱ میلیون نسخه بالاتر از Animal Crossing: New Horizons در جدول پرفروش‌ترین بازی‌های نینتندو سوییچ قرار دارد.

همچنین بد نیست بدانید که New Horizons بیش از سه برابر Animal Crossing: New Leaf فروش داشته است. New Leaf با فروش بیش از ۱۲ میلیون نسخه، پیش‌‌تر به‌عنوان پرفروش‌ترین بازی مجموعه Animal Crossing شناخته می‌شد.

سازندگان مجموعه بازی‌های Animal Crossing، در طی یک مصاحبه‌ی آنلاین در جریان CEDEC به صحبت درباره‌ی تاریخچه و آینده‌ی این سری پرداختند. آن‌ها راز موفقیت این مجموعه را متمایز بودن هر بازی نسبت به نسخه‌ی قبل خودش قلمداد کردند. آیا کیوگوکو، کارگردان New Horizons در طی مصاحبه‌ی خودش گفت که در عین حفظ نکات مثبت نسخه‌های قبلی، هر بازی باید نسبت به اثر قبل خود متفاوت باشد؛ به عبارت دیگر سازندگان معتقد هستند که بدون اعمال تغییرات این مجموعه نمی‌تواند دوام چندانی داشته باشد.

نظر شما در این‌باره چیست؟ بازخوردهای خودتان را در بخش نظرات با ما به اشتراک بگذارید.


منبع VGC
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده