نویسنده: حسن اکرامی
// چهار شنبه, ۱۸ آبان ۱۴۰۱ ساعت ۱۰:۱۴

نمایش رویدادهای Takeover در تریلر تازه Need for Speed Unbound

استودیو کرایتریون در تریلر تازه‌ی Need for Speed Unbound به نمایش رویدادهای Takeover پرداخته است.

بسیاری از طرفداران بازی‌های مسابقه‌ای و آرکید امیدوار هستند بازی Need for Speed Unbound به مانند یک بازگشت باشکوه برای این سری باشد؛ به‌خصوص اینکه استودیوی خوش‌نام کرایتریون در حال توسعه‌ی این بازی است و نوید تمرکز ویژه‌ای بر مسابقات خیابانی و سفارشی‌سازی گسترده به همراه جلوه‌های بصری جدید و انیمه‌ای را به طرفداران داده است. پیش از عرضه این بازی ریسینگ در کمتر از یک ماه دیگر، تیم سازنده و شرکت EA تریلر جدیدی را پخش کرده‌اند که یکی از بخش‌های برجسته‌ی Need for Speed Unbound را به نمایش می‌گذارد.

این تریلر روی نمایش رویدادهای Takeover تمرکز دارد. بازیکنان باید برای پیروزی در این رویدادها بر سرعت و سبک‌های رانندگی خاص تسلط داشته باشند و در حین گذشتن از مسیرهای چالش برانگیز به پریدن از روی سطح شیب‌دار، دریفت کشیدن، ترکیب کردن حرکت‌های نمایشی و موارد دیگر بپردازند. EA در توضیحات این تریلر جدید می‌گوید: «رویدادهای Takeover بازیکنان را وادار می‌کنند دریفت‌های طولانی بکشند، اشیا را بشکنند و مهارت‌های خود را در شیک‌ترین مسابقات خیابانی Lakeshore ثابت کنند. بازیکنان به سرعت و سبک رانندگی خاصی نیاز دارند تا بتوانند لیاقت خود را که برای شرکت در رقابت The Grand، چالش نهایی مسابقه خیابانی Lakeshore نشان دهند».

دانلود ویدیو از آپارات

بازی Need for Speed Unbound در تاریخ ۲ دسامبر (۱۱ آذر) امسال روی پلتفرم پی سی و کنسول‌های پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس عرضه خواهد شد.

شما می‌توانید نظرات خود درباره‌ی جدیدترین اخبار بازی را با تیم زومجی و سایر کاربرها در میان بگذارید.


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده