نویسنده: حسن اکرامی
// دوشنبه, ۱۶ آبان ۱۴۰۱ ساعت ۲۰:۲۷

نمایش منطقه جدید بسته الحاقی Bloody Ties بازی Dying Light 2 در تریلری تازه

تکلند در تریلری تازه، محتوای بسته الحاقی Bloody Ties بازی Dying Light 2 را به نمایش گذشته است.

استودیو تکلند در تریلر تازه‌ای به نمایش منطقه‌ی جدید اولین بسته الحاقی پولی بازی Dying Light 2 Stay Human با نام Bloody Ties پرداخته است. این DLC قرار است در تاریخ ۱۹ آبان (۱۰ نوامبر) امسال عرضه شود و قیمت آن ۱۰ دلار خواهد بود. به‌گفته‌ی تکلند، بازیکنانی که این بسته الحاقی را پیش خرید کنند، یک لباس و اسلحه‌ی اختصاصی رایگان هدیه خواهند گرفت.

باتوجه‌به تریلر منتشر شده، کاراکتر اصلی داستان Dying Light 2 یعنی Aiden باید راهی ماجراجویی جدیدی در منطقه‌ی Carnage Hall شود.

این منطقه‌ی جدید درواقع محل نبرد گلادیاتورها با زامبی‌ها و سایر انسان‌ها خواهد بود و آیدن در آن می‌تواند انواع چالش‌ها و مأموریت‌های جدید را پیدا کند. همچنین بازیکنان در این منطقه با شخصیت‌های جدیدی به مانند Ciro آشنا می‌شوند. Ciro یک گلادیاتور است که قصد دارد با انجام مبارزه‌های مختلف، رنک خود را ارتقا دهد تا درنهایت بتواند انتقام برادرش را بگیرد. البته بازیکنان پس از ورود به منطقه‌ی Carnage Hall امکان شرکت در رقابت‌های گلادیاتوری را نخواهند داشت و باید ابتدا سه مأموریت آزمایشی را با موفقیت سپری کنند.

همچنین یک سلاح دفاعی و قدرتمند جدید به نام Carnage Manica در دسترس خریداران بسته الحاقی Bloody Ties قرار می‌گیرد. علاوه‌بر این، سلاح‌های مختلف دیگری به بازی اضافه خواهند شد و بازیکنان در کاوش‌های خود با انسان‌های آلوده‌ی جدیدی به مانند Cataclysm ،Inferno و Gorilla Demolisher رو‌به‌رو می‌شوند.

دانلود ویدیو از آپارات

بازی Dying Light 2 Stay Human هم‌اکنون روی پلتفرم‌های پی سی، پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس در دسترس قرار دارد.

شما می‌توانید نظرات خود درباره‌ی اخبار بازی دایینگ لایت 2 را با تیم زومجی در میان بگذارید.


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده