نویسنده: حسن اکرامی
// دوشنبه, ۱۶ آبان ۱۴۰۱ ساعت ۱۴:۳۲

نمایش باس فایت جدید در تریلر تازه Wo Long: Fallen Dynasty

تیم نینجا در تازه‌ترین تریلر بازی Wo Long: Fallen Dynasty مبارزه‌ با باس فایت Fengxi را به نمایش گذاشته است.

بازی Wo Long: Fallen Dynasty جدیدترین اثر در حال ساخت استودیو تیم نینجا است که اوایل سال ۲۰۲۳ به بازار عرضه می‌شود؛ از همین رو سازندگان به مرور نمایش‌ها و اطلاعات مختلفی از آن را منتشر می‌کنند. در جدیدترین تریلر پخش‌شده از این بازی می‌توانیم ۸ دقیقه از گیم‌پلی را مشاهده کنیم که بخشی از آن صرف مبارزه‌ی شخصیت اصلی با خارپشت‌هایی قاتل و آلوده می‌شود.

برخلاف تجربه‌ای که در دموی محدود بازی Wo Long: Fallen Dynasty ارائه شد، در نسخه‌ی نهایی بازیکنان می‌توانند آزادانه جادوهای Wizardry خود را با عناصر مختلف گیم‌پلی ترکیب کنند. برای مثال گیمرها می‌توانند سلاح خود را با Lightning ارتقا دهند یا آسیب آن را با قدرت Fire بیشتر کنند. بااین‌حال بخش برجسته‌ی تریلر منتشرشده، مربوط‌به مبارزه با باس فایت Fengxi است. این باس که می‌توان آن را یک گراز وحشی و اهریمنی دانست، با جثه‌ی بزرگ خود حملات سنگینی دارد. این موجود می‌تواند به اطراف بپرد و بازیکنان را با بدن خود له کند.

دانلود ویدیو از آپارات

بازی Wo Long: Fallen Dynasty قرار است در تاریخ ۱۲ اسفند ۱۴۰۱ (۳ مارس ۲۰۲۳) روی پلتفرم پی سی و کنسول‌های پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس عرضه شود. همچنین باید بدانید این بازی در روز نخست عرضه در دسترس مشترک‌های سرویس گیم پس قرار خواهد گرفت. به‌گفته‌ی سازندگان، ساختار مأموریت‌های داستانی این بازی مشابه سری Nioh است و اتمام آن به حدود ۴۰ ساعت زمان نیاز دارد. شاید استودیو تیم نینجا محتوایی برای بعد از به پایان رساندن داستان اصلی بازی را نیز برای بازیکنان در نظر گرفته باشد.

شما می‌توانید نظرات خود درباره‌ی جدیدترین اخبار بازی Wo Long: Fallen Dynasty را با ما در میان بگذارید.


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده