نویسنده: حسن اکرامی
// یکشنبه, ۱۵ آبان ۱۴۰۱ ساعت ۱۵:۵۹

پخش تریلر داستانی قهرمان جدید بازی Overwatch 2

بلیزارد با پخش تریلری تازه به نمایش گذشته‌ی هیروی کلاس تانک جدید به نام Ramattra برای بازی Overwatch 2 پرداخته است.

شرکت بلیزارد در جریان فینال‌های بزرگ لیگ اورواچ که دیروز برگزار شد، با پخش یک تریلر تازه اعلام کرد یک هیروی جدید در کلاس تانک به نام Ramattra قرار است در ماه دسامبر آینده به بازی Overwatch 2 اضافه شود. بلیزارد در این تریلر به ریشه‌ها و گذشته‌ی داستانی Ramattra پرداخته است. به نظر می‌رسد این هیرو در گذشته یک ماشین جنگی بود و از تجهیزات و مهمات خود در جهت مراقبت از مردمی که به‌دنبال صلح و آرامش بوده‌اند، استفاده کرد.

ظاهرا اهداف این هیروی جدید خیلی از آرمان‌های Zenyatta دور نیست. بااین‌حال، داستان گذشته‌ی Ramattra پر از سختی و آسیب است و او با نگاهی عمیق نسبت به واقعیت‌های خشونت‌آمیز زندگی بشریت به زندگی خود ادامه می‌دهد. به مرور احساس هم‌دردی وی تبدیل به حسی آشفته شده است. به‌گفته‌ی بلیزارد، اکنون Ramattra نسبت به عقاید خود دیدی واقع‌بینانه دارد و از هر وسیله‌ای برای دفاع از همراهانش استفاده خواهد کرد.

دانلود ویدیو از آپارات

Ramattra قرار است همزمان با شروع فصل دوم بازی Overwatch 2 در تاریخ ۱۵ آذر (۶ دسامبر) امسال به هیروهای کلاس تانک اضافه شود. اطلاعات بیشتر در مورد این قهرمان جدید در هفته‌های منتهی به شروع فصل دوم به اشتراک گذاشته خواهد شد.

نظر شما درباره‌ی هیروی جدید بازی Overwatch 2 چیست؟ شما می‌توانید نظرات خود درباره‌ی اخبار بازی را با تیم زومجی و سایر کاربرها در میان بگذارید.


منبع vg247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده