نویسنده: علی نوروزی
// یکشنبه, ۱۵ آبان ۱۴۰۱ ساعت ۱۰:۴۲

رونمایی اسکوئر انیکس از Symbiogenesis به‌عنوان یک پروژه مرتبط با NFT

شرکت اسکوئر انیکس رسما اعلام کرد که Symbiogenesis یک نوع پروژه‌ی NFT است و هیچ ارتباطی با مجموعه بازی‌های ترسناک Parasite Eve ندارد.

تنور شایعات احیای بازی‌های Parasite Eve پس از ثبت نشان تجاری Symbiogenesis توسط اسکوئر انیکس داغ شد، اما اکنون در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که این شرکت به تکذیب همه‌ی شایعات پرداخته است. شرکت Square Enix اعلام کرد که Symbiogenesis مربوط‌به یکی از پروژه‌های NFT محور تازه آن‌ها است.

حساب رسمی Symbiogenesis در توئیتر از این پروژه به‌عنوان یک «پروژه‌ی جمع‌آوری آثار هنری NFT» یاد کرده است. این توئیت شامل یک تریلر کوتاه نیز می‌شود که به انتشار این پروژه در بهار سال ۲۰۲۳ اشاره دارد. جزئیات بیشتری از این پروژه در دست نیست و برای انتشار اطلاعات بیشتر در این رابطه باید منتظر بمانیم.

اولین نسخه از مجموعه بازی‌های Parasite Eve که براساس یک رمان ژاپنی با همین نام ساخته شده است، در سال ۱۹۹۸ در دسترس بازیکن‌ها قرار گرفت. در ادامه یک دنباله برای این بازی در سال ۲۰۰۰ (در سال ۱۹۹۹ در ژاپن) منتشر شد. پس از آن این مجموعه برای یک مدت طولانی در خاموشی به سر برد تا اینکه در سال ۲۰۱۱ (در سال ۲۰۱۰ در ژاپن) سومین نسخه‌ی اصلی آن تحت عنوان The 3rd Birthday برای کنسول دستی PSP عرضه شد.

نظر به اینکه شرکت اسکوئر انیکس دیگر حق استفاده نام Parasite Eve را ندارد، بسیاری گمان می‌کردند که آن‌ها با ثبت نشان تجاری تازه می‌خواهند این مجموعه‌ی ترسناک را احیا و آن را به روزهای اوج بازگردانند. همان‌طور که در فرهنگ لغت ویکی‌واژه آمده است، درون‌هم‌زیستی یا Symbiogenesis به‌معنای «ادغام دو ارگانیسم مجزا برای تشکیل یک ارگانیسم تازه» است که موضوع اصلی بازی‌های Parasite Eve را شکل می‌دهد.

دانلود ویدیو از آپارات


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده