نویسنده: علی نوروزی
// شنبه, ۱۴ آبان ۱۴۰۱ ساعت ۰۹:۰۱

یک ویدیو از گیم پلی بازی ترسناک Overdose هیدئو کوجیما فاش شد

ویدیو جدیدی از گیم‌پلی بازی ترسناک معرفی‌نشده‌ی Overdose استودیو کوجیما پروداکشنز به بیرون درز کرد.

در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که ویدیو جدیدی از گیم‌پلی بازی ترسناک معرفی‌نشده‌ی Overdose استودیو Kojima Productions به بیرون درز کرده است. این ویدیو کیفیت بالایی ندارد، اما ظاهرا مارگارت کوالی، بازیگر بازی Death Stranding را مشغول حرکت آهسته در یک راهروی تاریک با چراغ‌قوه نشان می‌دهد.

اوایل سال جاری، تام هندرسون در رسانه‌ی Try Hard Guides از یک ویدیو گیم‌پلی مشابه سخن به میان آورد که با یک جامپ اسکر، عبارت A Hideo Kojima Game و سپس عنوان OVERDOSE به پایان می‌رسید. آن‌طور که از ظواهر امر برمی‌آید، رسانه‌ی ترای هارد گایدز مشغول توصیف همین ویدیو بوده است. استودیو کوجیما پروداکشنز قبلا درخواست حذف گزارش مربوط به توصیف ویدیو را داده بود که احتمالا از حقیقی بودن ویدیوی لورفته حکایت دارد.

هیدئو کوجیما هنوز از پروژه‌ی بعدی خود رونمایی به‌عمل نیاورده است، اما در چند سال گذشته به ایده‌های مختلفی اشاره داشت. در گذشته نورمن ریداس اعلام کرد که بازی Death Stranding 2 در مراحل اولیه‌ی توسعه قرار دارد و سازنده‌ی مجموعه بازی‌های Metal Gear بارها تمایل خود به تولید یک بازی ترسناک را ابراز کرده است.

صرف‌نظر از اینکه هیدئو کوجیما مشغول کار روی چه اثری است، می‌دانیم که ال فانینگ در پروژه‌ی بعدی استودیو Kojima Productions حضور خواهد داشت. تنور شایعات توسعه‌ی نسخه‌ی دوم Death Stranding نیز پس از دیدار هیدئو کوجیما با تعدادی از سران پلی استیشن نظیر جیم رایان داغ شده است.

دانلود از آپارات


منبع PSU
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده